تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته هفتم میزبان تیم پرسپولیس تهران بود که این بازی در پایان با یک گل به سود تیم مهمان به اتمام رسید. بعد از این بازی تمرینات تیم تراکتورسازی به مدت پنج روز به تعطیل اعلام شده و کادر فنی و بازیکنان خارجی تیم تراکتورسازی به کشور خود بازگشتند. اما […]

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته هفتم میزبان تیم پرسپولیس تهران بود که این بازی در پایان با یک گل به سود تیم مهمان به اتمام رسید.

بعد از این بازی تمرینات تیم تراکتورسازی به مدت پنج روز به تعطیل اعلام شده و کادر فنی و بازیکنان خارجی تیم تراکتورسازی به کشور خود بازگشتند.

اما به نظر می‌رسید رفتن تونی بازگشتی نداشته باشد و وی از این تیم جدا شده و به تبریز بازنگردد.

سعید عباسی مدیر باشگاه تراکتورسازی خبر جدایی تونی از تیم تراکتورسازی را تکذیب کرده و تصریح کرد: اولیویرا در این در رابطه جدایی از تیم تراکتورسازی سخنی عنوان کرده و قرار است به تبریز بازگشته و تمرینات تیم را زیر نظر گیرد و من نمی‌دانم این مسائل از کجا مطرح می‌شود.

اما در مصاحبه روز قبل از بازی تراکتورسازی با پرسپولیس، تونی به صورت غیرمستقیم از رفتنش سخن گفته و بازگشتش را به نتیجه پزشکی معالجات همسرش مرتبط دانست.

وی در این مصاحبه از باشگاه بابت تغییرات فراوان بازیکن و اتمام قرارداد بازیکنان سرباز و احتمال جدایی آنها انتقاد کرده و مسئولیت رفتن بازیکنان سرباز را به باشگاه نسبت داد.

حالا دو روز به آغاز تمرینات تیم تراکتورسازی باقی مانده است. در محافل خبری به صورت غیررسمی نام‌هایی برای جانشینی تونی عنوان شده است که بین این اسم‌ها دو مربی قبلی تراکتور که فعلا تیم هم ندارند، ذکر شده است. با وضعیت موجود ادامه همکاری تونی با تراکتورسازی نیز سخت به نظر می‌رسد.

نخستین جلسه تمرین تیم تراکتورسازی در عصر چهارشنبه به ابهامات پاسخ خواهد داد.