ماشین‌سازان در پی کسب نخستین پیروزی خانگی
ماشین‌سازان در پی کسب نخستین پیروزی خانگی

هفته هشتم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال، امرروز (دوشنبه) برگزار می شود و شاگردان نادر دست نشان در این هفته به مصاف پاس می روند.   ماشین سازان که پس از شروع خوب در این مسابقات در دور مساوی کردن افتاده است، هفته گذشته نیز با نتیجه دو بر دو مقابل پیکان متوقف شد […]

هفته هشتم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال، امرروز (دوشنبه) برگزار می شود و شاگردان نادر دست نشان در این هفته به مصاف پاس می روند.

 

ماشین سازان که پس از شروع خوب در این مسابقات در دور مساوی کردن افتاده است، هفته گذشته نیز با نتیجه دو بر دو مقابل پیکان متوقف شد تا پنجمین تساوی این تیم ثبت شود.

 

سبزقبایان تبریزی با ۱۱ امتیاز در رده پنجم هستند و برای کسب نخستین پیروزی خانگی، به مصاف پاس می روند.

 

تیم فوتبال پاس نیز که زمانی یکی از ابرقدرت های فوتبال ایران بود، این روزها در لیگ دسته یک نیز حال و روز خوبی ندارد و نتوانسته بردی کسب کند و با چهار تساوی و دو شکست، در رده نوزدهم جدول ۲۰ تیمی لیگ آزادگان قرار دارد.

 

این تیم هفته گذشته مقابل پارسه با تساوی یک بر یک متوقف شد. البته پاس یک بازی عقب افتاده مقابل نفت مسجدسلیمان دارد که در صورت پیروزی در آن مسابقه، می تواند به رده های میانی جدول برسد.

 

دیدار بین دو تیم از ساعت ۱۶:۰۰ در ورزشگاه تختی (باغشمال) تبریز آغاز می شود و بر اساس اعلام کمیته داوران، هادی حاج‌عباسی این بازی را سوت می زند و عسگر محمدی، مرتضی کاظمیان و مجید محمدی وی را در امر قضاوت یاری می کنند.