علی مردی مهم‌ترین مشکل فعلی این شهر را  کمربندی ایلخچی عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای این پروژه که متأسفانه در گذشته متوقف‌ شده بود، بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید از سر گرفته شده که در صورت تامین اعتبار مورد نیاز در سال‌های آتی شاهد افتتاح این پروژه خواهیم بود. مردی […]

علی مردی مهم‌ترین مشکل فعلی این شهر را  کمربندی ایلخچی عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای این پروژه که متأسفانه در گذشته متوقف‌ شده بود، بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید از سر گرفته شده که در صورت تامین اعتبار مورد نیاز در سال‌های آتی شاهد افتتاح این پروژه خواهیم بود.

مردی افزود: با تکمیل فاز دوم مسیر تبریز ـ ارومیه و آغاز بهره‌برداری از آن، ترافیک شهر ایلخچی دوچندان می‌شود که اگر قبل از آن کنارگذر جنوبی شهر تکمیل نشود مشکلات بیش‌تر از گذشته خواهد بود و برای رهایی از این وضعیت، در جذب اعتبار و سرعت بخشیدن به تکمیل عملیات آن تلاش مضاعف همه دستگاه‌های ذیربط، لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: تنها راه نجات از ترافیک و آلودگی هوا، سرعت بخشیدن به عملیات احداث کمربندی است که امری بسیار ضروری است.

بخشدار ایلخچی از پیگیری تخصیص به‌ موقع اعتبارات برای تکمیل این پروژه خبر داد و افزود: با افتتاح کمربندی ایلخچی علاوه بر تسهیل رفت و آمد شهروندان و مسافران در این مسیر، شاهد رفع مشکل آلودگی‌های صوتی و هوا در شهر ایلخچی نیز خواهیم بود.