حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده روز شنبه در تجمع اعتراض آمیز طلاب شهرستان مراغه در محکومیت آل سعود و عاملان حادثه منا افزود: آل سعود و مسوولان حکومت عربستان باید پاسخگوی امت اسلامی و مسلمانان جهان باشند. وی اظهار کرد: اعلام سه روز عزای عمومی در کشورمان توسط رهبر معظم انقلاب، حکایت از عمق فاجعه […]

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده روز شنبه در تجمع اعتراض آمیز طلاب شهرستان مراغه در محکومیت آل سعود و عاملان حادثه منا افزود: آل سعود و مسوولان حکومت عربستان باید پاسخگوی امت اسلامی و مسلمانان جهان باشند.

۸۱۷۷۴۰۵۰-۷۰۱۸۸۱۰۰
وی اظهار کرد: اعلام سه روز عزای عمومی در کشورمان توسط رهبر معظم انقلاب، حکایت از عمق فاجعه منا در حج امسال دارد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: دشمنان اسلام در سال های اخیر با انواع فتنه ها و توطئه ها از جمله هتاکی به ساحت نورانی پیامبر اسلام (ص) ، راه اندازی و ایجاد گروه های افراطی و تکفیری و حوادث حج امسال، در صدد تخریب اسلام ناب محمدی (ص) هستند.
حجت الاسلام فیضی زاده، ادامه داد: وهابی گری و سلفی گری که با حمایت آل سعود، آمریکا و ایادی منطقه ای آن ها در منطقه ایجاد شده، خطری برای اسلام و در راستای ضربه زدن و تخریب اسلام در بین امت اسلامی و افکار عمومی جهان است.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب در پیام خود به مناسبت فاجعه منا، مسوولیت سنگین این حادثه را متوجه آل سعود کردند.
حجت الاسلام فیضی زاده، یادآور شد: این گونه حوادث برای چندمین بار در دهه های اخیر در جریان حج به وقوع پیوسته که نشان از ضعف مدیریت و سوء نیت مقام ها و متولیان اجرایی حج و آل سعود است.
در این تجمع ، طلاب شهرستان مراغه با سردادن شعارهایی اقدام های عاملان حادثه منا را محکوم کرده و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

منبع : ایرنا