حبیب حسینقلی زاده ، گفت: ساعت ۱۲ ظهر امروز در کیلومتر ۱۰ جاده ملکان – میاندوآب یک مورد سانحه رانندگی به سامانه ۱۱۵ گزارش شد و با اعزام تکنسین های پایگاه به محل حادثه، مرگ راکب ۷۵ ساله موتور سیکلت در محل تائید شد. به گفته ی حسینقلی زاده در اکثر تصادفات مربوط به موتورسیکلت […]

حبیب حسینقلی زاده ، گفت: ساعت ۱۲ ظهر امروز در کیلومتر ۱۰ جاده ملکان – میاندوآب یک مورد سانحه رانندگی به سامانه ۱۱۵ گزارش شد و با اعزام تکنسین های پایگاه به محل حادثه، مرگ راکب ۷۵ ساله موتور سیکلت در محل تائید شد.

به گفته ی حسینقلی زاده در اکثر تصادفات مربوط به موتورسیکلت در بررسی از صحنه مشخص می شود که راکب کلاه ایمنی نداشته و این موضوع باعث برخورد شدید سر وی با جدول یا آسفالت خیابان می شود که در نهایت مرگ آنها را به ارمغان می آورد.

وی گفت: متاسفانه ضربه به سر و ضایعات نخاعی در راکبان موتورسیکلت بیشترین علت مرگ و میر آنها را تشکیل می دهد چرا که اکثر قریب به اتفاق راکبان موتورسیکلت با کلاه ایمنی غریبه اند.

به گفته ی سرهنگ جواد ناموران، رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی نیز در بررسی های صورت گرفته، بی احتیاطی از جانب راکب موتورسیکلت به دلیل حرکت در خلاف جهت، علت این سانحه رانندگی گزارش شده است.
منبع:ایسنا