برخی‌هواداران‌از‌مجتبی‌ساعی‌ناراضی اند!/گزارشگر یا هوادار تونی!
برخی‌هواداران‌از‌مجتبی‌ساعی‌ناراضی اند!/گزارشگر یا هوادار تونی!

اویاقلیق: برخی هواداران تیم تراکتور از گزارشگر بازی امروز تراکتور و پرسپولیس ناراضی بودند. هواداران معترض یادداشت هایی در فضای مجازی منتشر کردند که یکی از این متن ها به شرح زیر است: “مجتبی ساعی از گزارشگران خوب استان هست و گزارش هایش مورد پسند اکثریت هواداران هست. ولی گاهی اوقات احساسات بیش از حد […]

اویاقلیق: برخی هواداران تیم تراکتور از گزارشگر بازی امروز تراکتور و پرسپولیس ناراضی بودند. هواداران معترض یادداشت هایی در فضای مجازی منتشر کردند که یکی از این متن ها به شرح زیر است:

“مجتبی ساعی از گزارشگران خوب استان هست و گزارش هایش مورد پسند اکثریت هواداران هست. ولی گاهی اوقات احساسات بیش از حد بر این گزارشگر جوان و با استعدادمان غلبه میکند حتما گزارش ایشان در پایان بازی سیاه آخر فصل قبل یادتان هست که در شرایطی که تراختور جام را از دست داده بود و هواداران با توجه به شایعه پخش شده گمان میکردند تراختور قهرمان شده و به شادی میپرداختند ساعی بارها اعلام کرد که هواداران بخاطر نائب قهرمانی خوشحال هستند! آنهم در شرایطی که همه آمده بودند تا قهرمانی تیمشان را ببینند و جامی که در دستانمان بود با ناداوری و اشتباهات تاکتیکی پیرمرد پرتغالی از دست رفته بود!
بعد از آن بازی مجتبی ساعی دیگر بازی های تراختور را گزارش نکرد تا همین بازی تراختور-پرسپولیس که دوباره گزارش بازی را بر عهده گرفت. در حالی که اولیویرا از اول فصل کنار تیم بود و این تیم به تائید او بسته شده است و اکثر بازیکنان از جمله کیانی و گردانی و کامدار و… با تائید او از تراختور جدا شده اند و سایر بازیکنان با تائید او به تیم آمده اند و تیم در این هفت بازی بازی های بسیار ضعیفی به نمایش گذاشته طوری که در این هفت بازی حتی هفت موقعیت جدی به روی دروازه حریفان از تیم ندیده ایم و شاهد بازی های ناهماهنگ و سردرگم بازیکنان در زمین و عدم نتیجه گیری تیم هستیم گزارشگر بازی جناب ساعی قویا تاکید دارد که این مربی پرتغالی به هیچ وجه مقصر شرایط فعلی تراختور نیست! و مدام از او تعریف و تمجید کرده و سعی در منحرف کردن افکار عمومی دارد!
باید از این گزارشگر دوست داشتنی پرسید که نقش یک سرمربی در تیم چیست؟ و چه زمان باید از مربی انتقاد کرد؟
سالهای قبل بهانه این مربی بهانه گیر این بود که تیم را خودش نبسته و عامل نتایج ضعیف تیم را این مسئله میدانست! حال که تیم را خود بسته و از اول فصل در کنار تیم حضور داشته و اتفاقا از روند نقل و انتقالات هم راضی بود و کوچکترین اعتراضی در زمان نقل و انتقالات از این مربی بازنشسته ندیدیم و هر چه دیدیم از این پیرمرد تائید روند نقل و انتقالات بود! بر عکس این هواداران تراختور بودند که مدام اعتراض میکردند به جدایی بازیکنان باتعصب تیم و از هم پاشیدن شاکله تیم!
اگر ادینهو و آندو و دوسانتوس رفتند این فرصت در اختیار این مربی بود که جایگزین خارجی برای این سه پیدا کند جایگزین های او به جای این بازیکنان به ترتیب حمزه یونس -سزار- کاردوسو بود که از دوتای اول تا اینجا چیز خاصی ندیده ایم شاید هم این پیرمرد بلد نیست از آنها بازی بگیرد! آیا نباید از او در مورد جدایی گردانی و کیانی و کامدار و… توضیح خواست؟ اگر او دوست داشت اسکلت تیم حفظ شود چرا اجازه جدایی به این بازیکنان داد که تا لحظه آخر خود این بازیکنان التماس میکردند در تراختور بمانند! و همانطور که گفتیم در مورد سه بازیکن موثر هم او این فرصت را داشت که برای آنها جایگیزین مناسب پیدا کند هر چند دو تا از آن بازیکنان موثر(آندو و دوسانتوس) نیم فصل گذشته و دیگری در چند بازی پایانی به تیم اضافه شدند و تراختور بدون آنها در نیم فصل اول فصل قبل قهرمان شده بود!
چیزی که در حال حاضر مشخص هست تراختور پر هست از ستاره های ریز و درشت که هر کدام میتواند وزنه ای در سایر تیم ها باشند ولی چیزی که از تیم نمی بینیم بازی خوب و نتیجه هست که با اجازه جناب ساعی باید عرض شود نتیجه و بازی خوب هم مستقیم به سرمربی مربوط هست”

*************

یادداشت از: (ReZa(DuDu