فرمانده پدافند هوایی شمالغرب:نتایج مذاکرات هسته ای در سایه تلاش سیاسی و پشتیبانی نیروهای مسلح است
فرمانده پدافند هوایی شمالغرب:نتایج مذاکرات هسته ای در سایه تلاش سیاسی و پشتیبانی نیروهای مسلح است

فرمانده پدافند هوایی شمالغرب کشور گفت: اگر اکنون در مذاکره های هسته ای به نتایج دلخواه رسیده ایم، همه در سایه تلاش سیاسی مسوولان نظام با پشتیبانی نیروهای مسلح و مردم از این روند است. امیر سرتیپ دوم علی اسدی فر، پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان مراغه افزود: تلاش و جانفشانی رزمندگان و […]

فرمانده پدافند هوایی شمالغرب کشور گفت: اگر اکنون در مذاکره های هسته ای به نتایج دلخواه رسیده ایم، همه در سایه تلاش سیاسی مسوولان نظام با پشتیبانی نیروهای مسلح و مردم از این روند است.

۸۱۷۷۲۶۷۴-۷۰۱۸۵۷۱۳

امیر سرتیپ دوم علی اسدی فر، پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان مراغه افزود: تلاش و جانفشانی رزمندگان و شهدا در دفاع مقدس، موجب اقتدار نظام در دوران پس از جنگ تحمیلی شده است.
وی اظهار کرد: دفاع لشکریان و سپاهیان اسلام از آرمان های اسلامی، زینت زمامداران و عزت دین بوده و تامین کننده امنیت مردم است.
فرمانده پدافند هوایی شمالغرب گفت: اکنون در سایه این رشادت ها، مردم می توانند تلاش های خود را در راستای آبادی و رشد جامعه با امنیت کامل ادامه دهند.
سرتیپ دوم اسدی فرد، ادامه داد: دفاع مقدس در جنگ سخت، تمام شده اما مردم و نظام هم اکنون در جنگ های نرم، اقتصادی و فرهنگی نیز در حال نبرد با دشمن هستند که در سایه تلاش بیشتر، بدون شک در این عرصه ها نیز پیروز و موفق خواهیم شد.
وی، با اشاره به نقش پدافند هوایی در دفاع مقدس، گفت: پدافند هوایی در موفقیت و اجرای تمامی عملیات های جنگ تحمیلی، به عنوان پشتیبان عمل کرد و این اقدام عامل موفقیت رزمندگان اسلام علیه دشمنان شد.
امیر سرتیپ دوم اسدی فر، یادآور شد: در جریان هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان اسلام موفق به ساقط کردن بیش از ۶۵۰ فروند هواپیمای جنگی دشمن شدند.
وی گفت: رژیم بعثی در ابتدای جنگ دارای حدود ۲۰۰ فروند هواپیمای جنگی بود و آمار هواپیماهای ساقط شده نشانگر حمایت استکبار از این رژیم علیه انقلاب اسلامی ایران است.
امیر سرتیپ دوم اسدی فر، افزود: اکنون نیز نیروهای مسلح کشور و به خصوص نیروی پدافند هوایی در تمام شرایط آماده دفاع از مرزهای اسلامی بوده و در برابر هرگونه تجاوز به خاک ایران عکس العمل نشان خواهد داد.

منبع : ایرنا

انتشار : حسین پرهام