به گزارش اویاقلیق به نقل از مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی، حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: به دنبال گزارش یک مورد مسمومیت دسته جمعی در یکی از تالارهای عروسی شهر تبریز، پنج دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند. وی گفت: در بررسی اولیه تکنسین‌های اعزامی از محل، با توجه به زیاد بودن تعداد مسموم شدگان در مراسم، […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی، حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: به دنبال گزارش یک مورد مسمومیت دسته جمعی در یکی از تالارهای عروسی شهر تبریز، پنج دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی گفت: در بررسی اولیه تکنسین‌های اعزامی از محل، با توجه به زیاد بودن تعداد مسموم شدگان در مراسم، درخواست نیروی کمکی کردند که بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس نیز به محل اعزام شدند.

حسینقلی‌زاده با بیان اینکه ۳۱ زن در این تالار مسموم شدند، گفت: مسموم‌شدگان به بیمارستان‌های امام رضا، سینا، ارتش ،الغدیر و محلاتی تبریز منتقل شده‌اند و ۱۰ تن نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیدیت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: احتمال دارد نشت مونوکسیدکربن از موتورخانه  تالار، عامل این مسمومیت باشد.