سورپرایز برانکو برای بازی با تراکتورسازی چیست؟
سورپرایز برانکو برای بازی با تراکتورسازی چیست؟

اویاقلیق: بدون شک پرسپولیس فردا هم کار بسیار سختی مقابل تراکتور در تبریز دارد. ۱۲۰ دقیقه بازی سنگین با ملوان موجب خستگی بازیکنان این تیم شده است. از طرفی در این روز ها برد تنها چاره تیم برانکو برای فرار از بحران است. در ترکیب فردای پرسپولیس همانند هفته های گذشته ابهام وجود دارد. وحید […]

تراکتور - پرسپولیساویاقلیق: بدون شک پرسپولیس فردا هم کار بسیار سختی مقابل تراکتور در تبریز دارد. ۱۲۰ دقیقه بازی سنگین با ملوان موجب خستگی بازیکنان این تیم شده است. از طرفی در این روز ها برد تنها چاره تیم برانکو برای فرار از بحران است. در ترکیب فردای پرسپولیس همانند هفته های گذشته ابهام وجود دارد. وحید حیدریه و بابک حاتمی مصدوم هستند و قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود ،پس بار دیگر پست دفاع چپ تبدیل به یکی از نقطه ضعف های پرسپولیس شده است.

محمد انصاری که در بازی جام حذفی با ملوان جای بابک حاتمی مصدوم را در ترکیب گرفت، نزدیک ترین گزینه برانکو برای حضور در بازی با تراکتور است. اتفاقا انصاری جوان در بازی مقابل سپاهان هم جانشین حیدریه مصدوم شد و عملکرد نسبتا خوبی از خود به جا گذاشت. البته برانکو در طول حضورش در پرسپولیس، کم تصمیمات عجیب نگرفته است. مثل وقتی که رضا خالقی فر را در پست هافبک دفاعی بازی داد. پس بعید نیست او فردا هم یک سورپرایز برای دفاع چپ تیمش داشته باشد. یعنی استفاده از یک بازیکن در پست غیر تخصصی. گر چه اعتماد مربی کروات پرسپولیس به انصاری او را محتمل ترین گزینه برای جانشینی حاتمی کرده است.