پیش بازی+اینفوگرافی/آیا پرسپولیس همچنان حسرت بر دل می ماند؟
پیش بازی+اینفوگرافی/آیا پرسپولیس همچنان حسرت بر دل می ماند؟

اویاقلیق : دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز  و پرسپولیس تهران در هفته هفتم مسابقات  در حالی جمعه ساعت   ۱۶:۲۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز  برگزار میشود که شاگردان تونی در سه بازی قبلی خود فقط دو امتیاز جمع آوری کرده اند و در مقابل پرسپولیس سه امتیاز در سه بازی قبلی خود بدست آورده […]

toni-brancoاویاقلیق : دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز  و پرسپولیس تهران در هفته هفتم مسابقات  در حالی جمعه ساعت   ۱۶:۲۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز  برگزار میشود که شاگردان تونی در سه بازی قبلی خود فقط دو امتیاز جمع آوری کرده اند و در مقابل پرسپولیس سه امتیاز در سه بازی قبلی خود بدست آورده اند.

دو تیم در حالی رو در روی هم قرار میگیرند که در جدول مسابقات وضعیت چندان مناسبی ندارند .

تیم تراکتورسازی با هفت امتیاز در رده نهم و تیم پرسپولیس در رده چهاردهم با چهار امتیاز قرار گرفته است .

لازم بذکر است که تراکتور بدون هیج مصدوم و محرومی  پا به این مسابقه میگذارد اما در مقابل پرسپولیس هادی نوروزی ، مهرداد کفشگری و بابک حاتمی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد .

از نکات برجسته این بازی میتوان به حسرت ۱۴ ساله پرسپولیس برای برد تراکتورسازی اشاره کرد . که این  موضوع میتواند روحیه شاگردان تونی را دو چندان کند .

برای تراکتورسازی موقعیت خوبی است که با برد مقابل پرسپولیس بحران زده و با حمایت تماشاگران پرشور ، خود را به بالای جدول نزدیک کند .

حال باید دید شاگردان تونی که تا این جای فصل انتظارات هواداران را برآورده نکرده اند مقابل  شاگردان برانکو چه خواهند کرد و آیا حسرت ۵۰۵۹ روزه بازیکنان و تماشاگران پرسپولیس همچنان باقی  خواهد ماند …

traktor-perspolic

جهت مشاهده در ابعاد واقعی کلیک کنید.