به گزارش خبرگزاری فرانسه و روزنامه دیلی استار (Daily Star)، جانت جاکسون ۴۹ ساله مسلمان شدنش را جدی گرفته به گونه‌ای که در روش خوانندگی، رقص و لباس پوشیدنش نیز تغییر ایجاد کرده است. او جشن‌های خود نیز با عبارت انشاء الله به پایان می‌رساند. شماری از شرکت کنندگان در یکی از برنامه‌های اخیر جانت […]

به گزارش خبرگزاری فرانسه و روزنامه دیلی استار (Daily Star)، جانت جاکسون ۴۹ ساله مسلمان شدنش را جدی گرفته به گونه‌ای که در روش خوانندگی، رقص و لباس پوشیدنش نیز تغییر ایجاد کرده است. او جشن‌های خود نیز با عبارت انشاء الله به پایان می‌رساند.

شماری از شرکت کنندگان در یکی از برنامه‌های اخیر جانت جاکسون ملاحظه کردند که لباسی پوشیده‌تر از همیشه به تن دارد.

یک منبع به روزنامه بریتانیایی The Sun گفته است که جانت جاکسون، مسلمان شدنش را به اطلاع خانواده‌اش رسانده و آن‌ها نیز به این تصمیم او احترام گذاشتند.

همین منبع افزود که جکسون مدت زمان زیادی را به مطالعه دین گذراند و دیگر در آهنگ‌هایی که می‌خواند، از واژه‌های دارای اشاره‌های جنسی استفاده نمی‌کند.

پیشتر لباس و پوشش جانت جاکسون در ایالات متحده آمریکا جنجال برانگیز شد. یکی از مشهورترین این اجراها در سال ۲۰۰۴ در فاصله دو نیمه مسابقات Super Bowl آمریکا بود که به طور سنتی حدود ۹۰ میلیون آمریکایی آن را از تلویزیون به صورت زنده مشاهده می‌کنند.

منبع: العربیه