روح‌الله حسنلو اظهار داشت: هم‌زمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی برای اجرا در سطح استان زنجان در نظر گرفته شده است. وی از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در زنجان خبر داد و بیان داشت: این همایش راس ساعت ۷ صبح روز جمعه سوم مهر ماه جاری در زنجان برگزار می‌شود. دبیر اجرایی […]

روح‌الله حسنلو اظهار داشت: هم‌زمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی برای اجرا در سطح استان زنجان در نظر گرفته شده است.

وی از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در زنجان خبر داد و بیان داشت: این همایش راس ساعت ۷ صبح روز جمعه سوم مهر ماه جاری در زنجان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی همایش پیاده‌روی خانوادگی زنجان ادامه داد: این همایش از میدان آزادگان به طرف سینما روباز مجموعه فرهنگی و تفریحی گاوازنگ زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه این همایش به همت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برگزار می‌شود، افزود: همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور نیروهای مسلح و عموم مردم زنجان برگزار می‌شود.

*اهدای ۴۰ دستگاه دوچرخه در همایش پیاده‌روی خانوادگی

حسنلو به جوایز در نظر گرفته شده برای همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی اشاره کرد و متذکر شد: در این همایش ۴۰ دستگاه دوچرخه و ۱۲۰ کارت هدیه ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

وی اجرای سرود، سخنرانی سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و… از برنامه‌های این همایش است.

دبیر اجرایی همایش پیاده‌روی خانوادگی زنجان با اشاره به اینکه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی از سال ۹۰ تاکنون هم‌زمان با هفته دفاع مقدس به همت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: قبل از آن نیز این برنامه با عنوان «دو رهروان شهدا» در زنجان برگزار می‌شد.

این مسئول به استقبال خوب عموم مردم از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی اشاره کرد و ابراز داشت: مردم زنجان از جمله کودک و نوجوان و پیر و جوان هر ساله استقبال خوبی از این برنامه دارند و به صورت گسترده در این همایش شرکت می‌کنند.

حسنلو به اهداف برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: این همایش با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ترویج ورزش همگانی و پیاده‌روی خانوادگی در بین خانواده‌ها برگزار می‌شود.