ارایه خدمات کمیته امداد و دامپزشکی مراغه همزمان با عید قربان
ارایه خدمات کمیته امداد و دامپزشکی مراغه همزمان با عید قربان

 شبکه دامپزشکی با چهار گروه و کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه با دو گروه همزمان با عید قربان به مردم خدمات ارایه می کنند.   شبکه دامپزشکی مراغه همزمان با عید قربان در روز پنجشنبه با سه گروه سیار و یک گروه ثابت متشکل از کارشناسان این اداره برای نظارت بر روند ذبح بهداشتی […]

 شبکه دامپزشکی با چهار گروه و کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه با دو گروه همزمان با عید قربان به مردم خدمات ارایه می کنند.

۸۱۷۷۰۸۹۵-۷۰۱۸۲۳۷۸

 

شبکه دامپزشکی مراغه همزمان با عید قربان در روز پنجشنبه با سه گروه سیار و یک گروه ثابت متشکل از کارشناسان این اداره برای نظارت بر روند ذبح بهداشتی و اسلامی دام های مردم نظارت می کنند.
رییس شبکه دامپزشکی مراغه گفت: این گروه های نظارتی متشکل از کارشناسان شبکه دامپزشکی و روحانیان هستند که در قالب ۱۵ کارشناس، دامپزشک و روحانی از صبح تا ظهر روز عید قربان بر کار ذبح دام ها نظارت می کنند.
علی پاشایی، افزود: با توجه به اینکه بازرسی دام قبل و بعد از کشتار برای پیشگیری از بیماری های مشترک بین دام و انسان ضروری است، مردم می توانند برای بهره مندی از خدمات رایگان این شبکه با شماره های ۱۴ و ۳۷۲۷۴۱۱۳ این اداره تماس گیرند.
مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) مراغه نیز با بیان اینکه ذبح رایگان قربانی در عید سعید قربان در محل این کمیته انجام می شود، گفت: در این محل حدود ۵۰ راس دام نیز از سوی مددکاران آماده فروش به متقاضیان است.
ایوب هاشمیان، افزود: در مجتمع فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان فروش دام زنده با تخفیف و همچنین ذبح رایگان انجام می شود و در همین راستا مددکاران نیز نذورات اهدایی به نیازمندان را با حضور صاحب احسان و یا به نیابت از آن ها در همان روز توزیع می کنند.
وی یادآوری شد: در سال گذشته ۱۳ راس قربانی به صورت کامل و قسمتی از ۱۴ راس قربانی نیز در اختیار کمیته امداد قرار گرفت و در همان روز بین نیازمندان توزیع شد.

منبع : ایرنا

انتشار : حسین پرهام