استقرار گشت‌های پلیس در محدوده مدارس دخترانه تبریز
استقرار گشت‌های پلیس در محدوده مدارس دخترانه تبریز

سرهنگ نوروزی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، اظهار داشت: امنیتی که امروز بر کشور حاکم است، به برکت خون پاک و مطهر شهداست. وی از دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های اصلی انقلاب و آینده‌سازان کشور یاد کرد و ادامه داد: همزمان با بازگشایی مدارس، پلیس با آمادگی کامل و با اجرای طرح‌های انتظامی و اجتماعی با […]

indexسرهنگ نوروزی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، اظهار داشت: امنیتی که امروز بر کشور حاکم است، به برکت خون پاک و مطهر شهداست.

وی از دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های اصلی انقلاب و آینده‌سازان کشور یاد کرد و ادامه داد: همزمان با بازگشایی مدارس، پلیس با آمادگی کامل و با اجرای طرح‌های انتظامی و اجتماعی با هنجارشکنان و افراد مخل آسایش عمومی قاطعانه برخورد می‌کند.

نوروزی با بیان اینکه برخورد جدی با اراذل و اوباش و مزاحمت‌های خیابانی در دستور کار پلیس تبریز است، ادامه داد: نیروی انتظامی در کمال افتخار به عنوان خادم ملت به صورت شبانه‌روزی، آماده تامین نظم و امنیت شهروندان است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: به منظور برخورد جدی با مزاحمت‌های خیابانی، پلیس تبریز نیروهای خود را در قالب اکیپ‌های خودرویی، موتوری و پیاده در محدوده مدارس دخترانه مستقر می‌کند.

وی افزود: طرح تامین امنیت مدارس در طول سال تحصیلی به صورت مداوم و مستمر ادامه خواهد داشت و دوایر اجتماعی و مشاوره کلانتری‌ها نیز بی‌وقفه آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع مشکلات اقشار مختلف جامعه هستند.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز با اشاره به اهمیت همکاری و مشارکت آحاد مردم با پلیس، گفت: نیروی انتظامی مصمم است با جلب مشارکت بیشتر و بهتر همه اعضای خانواده بزرگ تعلیم و تربیت، ضمن برقراری نظم و امنیت مطلوب، فضای اجتماعی سالم و با نشاط را برای شکوفایی، نوآوری و پیشرفت همه قشرهای جامعه به ویژه دانش‌آموزان فراهم کند تا شاهد شکوفایی استعدادها و بالندگی بیش از بیش فرزندان ایران اسلامی در همه عرصه‌ها باشیم.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس