گرانترین موس دنیا که در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است موسی است که با طلای سفید پوشیده شده و بر روی آن ۵۹ برلیان کار شده است. یکی از گرانترین موس های دنیا، موسی است که با طلای سفید پوشیده شده و بر روی آن ۵۹ برلیان کار شده است. این موس کارایی زیادی […]

گرانترین موس دنیا که در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است موسی است که با طلای سفید پوشیده شده و بر روی آن ۵۹ برلیان کار شده است.

یکی از گرانترین موس های دنیا، موسی است که با طلای سفید پوشیده شده و بر روی آن ۵۹ برلیان کار شده است. این موس کارایی زیادی برای افراد متفاوت ندارد و تنها به خاطر موادی که دارد بسیار گران است. این موس ۲۶ هزار دلار می ارزد.

این موشواره لقب گرانترین موس جهان را به خود اختصاص داده است چرا که با استفاده از ۱۸ قیرات طلای سپید و ۵۹ برلیان از یک الماس ساخته شده است. برلیان ها بر روی آن مانند گلی زیبا به کار رفته است.قیمت آنها چیزی در حدود ۲۶ هزار و ۷۳۰ دلار میباشد.این موس ها از نوع غلتکی مدرن میباشند و بوسیله USB وPS/2 به کامپیوتر (pc و mac)وصل میشود،که دقت آنها ۸۰۰ dpi میباشد و ۳ سال نیز گارانتی دارد.

زس در حال حاضر یک شرکت سویسی سازنده موس های ویژه وجود دارد که موس هایی با رنگ ها و مدل های مختلف تولید میکند.طراحی ها و سازه های استثنایی این سازنده سویسی،این موس ها را به یک هدیه بدون نقص برای هر کسی که با کامپیوتر کار میکند تبدیل کرده است.با آمیخته شده کیفیت کار سویسی،ایده ها و سازه های نو و خلاقانه و همچنین وارد کردن رنگ به زندگی کاریشان،کار را برای آنها به یک سرگرمی تبدیل کرده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران