سه محصول جدید پژو در راه ایران +عکس
سه محصول جدید پژو در راه ایران +عکس

محمدرضا نجفی منش افزود: پژو قصد دارد سه محصول ۳۰۷، ۲۰۸ و ۲۰۰۸ خود را در ایران به تولید برساند و جایگزین محصولات قدیمی خود کند. او افزود: این سه خودرو جزو خودروهای روز اروپا به شمار می‌آیند و دو روز پیش نیز که در نمایشگاه خودرو فرانکفورت آلمان حاضر شده بودم این خودروها در […]

محمدرضا نجفی منش افزود: پژو قصد دارد سه محصول ۳۰۷، ۲۰۸ و ۲۰۰۸ خود را در ایران به تولید برساند و جایگزین محصولات قدیمی خود کند.

tاو افزود: این سه خودرو جزو خودروهای روز اروپا به شمار می‌آیند و دو روز پیش نیز که در نمایشگاه خودرو فرانکفورت آلمان حاضر شده بودم این خودروها در غرفه پژو در معرض دید عموم قرار گرفته بودند.

نجفی‌منش گفت: سیاست جدید وزارت صنعت و خودروسازان کشور این است که خودروهای روز دنیا را در ایران به تولید برسانند و دیگر سراغ محصولات قدیمی نروند چرا که مردم نیز حاضر نیستند از این نوع خودروها استفاده کنند.

دبیر انجمن قطعه‌سازان افزود: بر اساس سیاستگذاری‌های دولت، خودروسازان خارجی با رعایت سه شرط می‌توانند محصولات خود را در ایران تولید کنند. نخست آنکه تکنولوژی روز را به ایران بیاورند، دوم هم ۴۰ درصد قطعات را در داخل کشور به تولید برسانند و از سوی قطعه‌سازان داخلی تامین کنند و در نهایت ۳۰ درصد محصولات تولید شده در ایران را از طریق شبکه جهانی خود به سایر نقاط دنیا صادر کنند.

نجفی منش گفت: دوران CKDکاری در دنیا به سر آمده و هر خودروسازی که وارد همکاری مشترک با خودروساز دیگری می‌شود، سعی می‌کند که به گونه‌ای قرارداد ببندد تا این سه شرط در آن رعایت شده باشد.