مهدی جمالی در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید ساندرو در پاسخ به سؤال خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس که پرسید با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده برای تنوع تولید محصولات سایپا، آیا برنامه‌ای برای توقف خط تولید پراید دارید؟ اظهار داشت: توقف تولید پراید فعلاً جزء برنامه‌های ما نیست و این خودرو دارای بازار مخصوص خود در […]

مهدی جمالی در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید ساندرو در پاسخ به سؤال خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس که پرسید با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده برای تنوع تولید محصولات سایپا، آیا برنامه‌ای برای توقف خط تولید پراید دارید؟ اظهار داشت: توقف تولید پراید فعلاً جزء برنامه‌های ما نیست و این خودرو دارای بازار مخصوص خود در داخل و بازارهای صادراتی است.

وی تصریح کرد: محصولات جدیدی را تا پایان ماه آینده رونمایی خواهیم کرد و علاوه بر این طی یک تا ۳ سال آینده، هر سال ۲ محصول جدید را ارائه می‌کنیم.

مدیرعامل سایپا در مورد طرح جدید سایپا برای فروش خودرو اظهار داشت: استقبال خوبی از این طرح شده، به‌طوری‌که این استقبال خارج از انتظار ما بوده است.

جمالی همچنین با تأکید بر لزوم بازخوانی روش‌های فروش، تولید، مهندسی مالی، مشارکت خارجی و برنامه‌های شرکت‌های خودروساز در این زمینه اظهار داشت: در دوره‌های گذشته به‌دلیل تحریم‌ها و همچنین به‌دلیل مدیریت ما، اتفاقاتی در صنعت خودرو رخ داد که امیدواریم بتوانیم با اصلاح مدیریت و اصلاح روش‌های خود این مشکلات را برطرف کنیم.

جمالی با بیان اینکه برنامه ما بر مبنای رضایت کامل مشتری تعیین شده است، گفت: در روش‌های جدید فروش ما، مشتریان تعیین خواهند کرد که چه محصولی و با چه کیفیتی نیاز دارند.

وی افزود: در بخش فروش سایپا تحول اساسی ایجاد کرده‌ایم، به طوری تحویل محصول و نحوه پرداخت براساس خواست مشتری خواهد بود.

مدیرعامل سایپا با بیان اینکه به زودی طرح تأمین مالی توسط مشتریان، تعیین تاریخ و نوع تأمین مالی توسط مشتریان ارائه خواهد شد، گفت: روش فروش لیزینگ جدید را در روز آینده ارائه خواهیم کرد.

وی از راه‌اندازی مرکز مشتریان سایپا در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: طی یک ماه آینده محصول جدید سایپا با نام ساینا با طراحی کاملاً ایرانی ارائه خواهد شد.

 منبع:فارس