بازیگر «مهمان مامان» با انتشار  متنی در اینستاگرام برد امیر‌مهدی ژوله را به هواداران این نویسنده شادباش گفت. رقابت این دو کمدین نزدیک‌ترین رقابت در مسابقات «خنداننده برتر» بود و تا لحظه آخر هیچ‌کس نمی‌توانست برنده این رقابت نفس‌گیر را پیش‌بینی کند. اما در نهایت این امیر‌مهدی ژوله بود که با اختلاف بسیار کمی برنده […]

بازیگر «مهمان مامان» با انتشار  متنی در اینستاگرام برد امیر‌مهدی ژوله را به هواداران این نویسنده شادباش گفت.

رقابت این دو کمدین نزدیک‌ترین رقابت در مسابقات «خنداننده برتر» بود و تا لحظه آخر هیچ‌کس نمی‌توانست برنده این رقابت نفس‌گیر را پیش‌بینی کند. اما در نهایت این امیر‌مهدی ژوله بود که با اختلاف بسیار کمی برنده شد و به دور بعدی راه یافت، تا در مرحله نیمه‌نهایی با علی مسعودی که از قضا او نیز نویسنده است، رقابت کند.

حیایی در نوشته خود از هواداران خود نیز تشکر کرد، و هدف خود از شرکت در این برنامه را تنها شاد کردن دل مردم عنوان کرد. او در اینستاگرام نوشت : «سلام به همه عزیزان و ممنون بابت تمام إظهار لطفتون تو این چند روز و خوشحالم از اینکه شماها همیشه در صحنه هستین، بردو باخت مسئله مهمى نیست أصل شاد کردن دل شما ها بود وخوشحالم با برنده شدن دوست جوان و آینده دارم ژوله عزیز دل شما عزیزان شاد مى شه وخنده رو لباتون جارى وتبریک به ژوژولیا و همه خندوانه اى ها، دوستون دارم و باز هم ممنون و به امید کارهاى بهتر براى شما عزیزان»

منبع: خبرآنلاین