آغاز تولید “ساندرو” در پارس خودرو +عکس
آغاز تولید “ساندرو” در پارس خودرو +عکس

ناصر آقامحمدی روز سه شنبه در مراسم آغاز تولید انبوه خودرو ساندرو، افزود: شرکت پارس خودرو توان تولید ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو را در سال دارد اما شرایط تحریم باعث شد در سال ۹۱ با افت تولید مواجه شویم. مدیرعامل شرکت پارس خودرو با بیان اینکه خط تولید خودروهای سواری این شرکت با ۲۵۰ میلیون […]

ناصر آقامحمدی روز سه شنبه در مراسم آغاز تولید انبوه خودرو ساندرو، افزود: شرکت پارس خودرو توان تولید ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو را در سال دارد اما شرایط تحریم باعث شد در سال ۹۱ با افت تولید مواجه شویم.

۵۴۴مدیرعامل شرکت پارس خودرو با بیان اینکه خط تولید خودروهای سواری این شرکت با ۲۵۰ میلیون یورو سرمایه گذاری تجهیز شده است، اظهار داشت: این خطوط بیشتر برای تولید محصولات خودروسازی رنو فرانسه آماده شده است.

آقامحمدی ادامه داد: پارس خودرو در سال ۹۰، ۳۱۶ هزار دستگاه خودرو تولید کرد اما در سال ۹۱ تولید این کارخانه به علت تحریم های ظالمانه به ۴۰ هزار دستگاه کاهش یافت.

وی گفت: با این حال با برنامه ریزی های انجام شده این شرکت موفق شد در سال گذشته بیش از ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو تولید کند و این شرکت تلاش می کند به تمام تعهدات خود در قبال مشتریان در زمینه کیفیت و ارایه خدمات پس از فروش عمل نماید.

وی اضافه کرد: امروز شاهد آغاز خط تولید خودروی ساندرو در پارس خودرو هستیم که با همکاری شرکت رنو پارس با بهترین کیفیت و متعاقب استانداردهای روز جهان تولید می شود.

مدیرعامل شرکت رنو پارس نیز با بیان اینکه طی دو سال گذشته با تلاش متخصصان و مدیران دو شرکت رنو و پارس خودرو موفق شدیم تولید این خودرو را در ایران آغاز کنیم، افزود: برنامه تولید این خودرو با کیفیت بین المللی پنج هفته زودتر آغاز شده و این نشان می دهد ما در برنامه ریزی خود به موفقیت های زیادی رسیده ایم.

پیمان کارگر گفت: در تمام خطوط تولید این خودرو استاندارهای رنو به دقت رعایت می شود و در گام نخست ۳۴ درصد این خودرو داخلی سازی خواهد بود که به تدریج به ۸۰ درصد افزایش خواهد یافت.
وی تصریح کرد: خودروی ساندرو یک سواری خانوادگی است که دارای استاندارهای یورو ۴ است و به صورت دنده ای و اتوماتیک در بازار ایران عرضه خواهد شد.

وی اظهار داشت: بعد از ال ۹۰ و خودروی پیکاپ سومین خوروی رنو فرانسه است که در ایران تولید آن آغاز می شود و امیدواریم دانش فنی آن نیز به قطعه سازان ایرانی منتقل شود.