توقف اتوبوس سیار صنایع دستی در پارک ائل گلی تبریز
توقف اتوبوس سیار صنایع دستی در پارک ائل گلی تبریز

انواع صنایع دستی کشور در داخل این اتوبوس به معرض دید و فروش گذاشته شده است. حسن نیکزاد مبتکر این اتوبوس در خصوص ایده خلاقانه خود گفت: همیشه دوست داشتم کاری کنم که صنایع دستی به راحتی در دسترس مردم قرار گیرد، تا اینکه فکر این اتوبوس به ذهنم رسید و آن را عملیاتی کردم. نیکزاد […]

۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵انواع صنایع دستی کشور در داخل این اتوبوس به معرض دید و فروش گذاشته شده است.

حسن نیکزاد مبتکر این اتوبوس در خصوص ایده خلاقانه خود گفت: همیشه دوست داشتم کاری کنم که صنایع دستی به راحتی در دسترس مردم قرار گیرد، تا اینکه فکر این اتوبوس به ذهنم رسید و آن را عملیاتی کردم.

نیکزاد که خود هنرمند رشته چوب است ادامه داد: اتوبوس صنایع دستی تا کنون اکثر شهرهای ایران را گشته و همانند سایر شهرها، در تبریز نیز توقفی یک ماهه خواهیم داشت.

۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵

وی افزود: در مدتی که به یک شهر می رویم، سعی می کنیم روستاها و شهرستانهای اطراف را هم بگردیم و صنایع دستی را به دست کسانی که امکان حضور در نمایشگاهها را ندارند برسانیم.

نیکزاد با بیان اینکه اتوبوس ما در واقع نمایشگاهی در ابعاد کوچک است، اظهار داشت: خوشحالم که توانسته ام در زمینه جذب مردم به صنایع دستی قدمی بردارم.

این هنرمند خلاق با اشاره به این که میزان فروش برایش اهمیت چندانی ندارد، ادامه داد: برای من مهم این است که افرادی که پا به اتوبوس می گذارند با لبخند از آن خارج می‌شوند و این طرح برایشان جذابیت زیادی دارد.
گفتنی است، اتوبوس سیار صنایع دستی تا نیمه نخست مهرماه امسال در ورودی پارکینگ اصلی تفرجگاه ائل گلی مستقر بوده و بازدید از آن برای عموم شهروندان آزاد می باشد.