شهر جدید سهند با کمبود فضای آموزشی مواجه است
شهر جدید سهند با کمبود فضای آموزشی مواجه است

حیدر صادقی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اسکو، از کمبود فضای آموزشی در شهر جدید سهند انتقاد کرد و اظهار داشت: با توجه به واگذاری تدریجی مسکن‌های مهر در شهر سهند از کمبود کلاس‌های آموزشی در فازهای ۳ و ۴ این شهر مواجه هستیم. وی افزود: با توجه به افزایش جمعیت […]

wfحیدر صادقی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اسکو، از کمبود فضای آموزشی در شهر جدید سهند انتقاد کرد و اظهار داشت: با توجه به واگذاری تدریجی مسکن‌های مهر در شهر سهند از کمبود کلاس‌های آموزشی در فازهای ۳ و ۴ این شهر مواجه هستیم.

وی افزود: با توجه به افزایش جمعیت دانش‌آموزی نیاز به افزایش فضای آموزشی را می‌طلبد که در حال حاضر به ۸ باب مدرسه در شهر سهند نیازمندیم.

فرماندار شهرستان اسکو اضافه کرد: از ۸ باب مدرسه مورد نیاز در سال تحصیلی جدید تنها ۵ باب مدرسه در حال ساخت است که در آینده تحویل آموزش و پرورش داده می شود.

صادقی تنها راه برون رفت از کمبود فضای آموزشی در شهر سهند را کمک و همت خیران مدرسه‌ساز عنوان کرد و گفت: کمک‌های اولیای دانش‌آموزان و خیران می‌تواند در آماده‌سازی و تکمیل برخی نواقص موجود در مدارس شهر سهند کمک شایانی کرده و از افت کیفیت آموزشی جلوگیری کند.

۹ باب مدرسه شهرستان اسکو تخریبی و فرسوده است

علیرضا پارسا سرپرست آموزش و پرورش شهرستان اسکو نیز در این جلسه به فرسوده بودن تعدادی مدرسه در شهر اسکو و روستاهای بخش مرکزی اشاره کرد و گفت: برای تامین فضاهای آموزشی و افزایش امنیت جانی دانش‌آموزان ۹ باب مدرسه نیاز به تخریب و بازسازی داشته و ضروری است هر چه سریع‌تر این اقدام از سوی سازمان تجهیز و نوسازی مدارس استان انجام گیرد.

منبع:فارس