شمس‌الله فیروزیان اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید شرکت واحد اتوبوسرانی، با برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز و تعیین ماموریت‌های حوزه‌های مختلف و با توان حداکثری نسبت به ارائه خدمات به دانش‌آموزان، دانشجویان و مسافران اقدام می‌کند. وی افزود: معاونت‌های فنی، اجرایی، خصوصی‌سازی و اداری مالی اتوبوسرانی به طور مستمر با تشکیل جلسات تخصصی نسبت […]

شمس‌الله فیروزیان اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید شرکت واحد اتوبوسرانی، با برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز و تعیین ماموریت‌های حوزه‌های مختلف و با توان حداکثری نسبت به ارائه خدمات به دانش‌آموزان، دانشجویان و مسافران اقدام می‌کند.

وی افزود: معاونت‌های فنی، اجرایی، خصوصی‌سازی و اداری مالی اتوبوسرانی به طور مستمر با تشکیل جلسات تخصصی نسبت به برنامه‌ریزی برای استقبال از مهر کار خود را آغاز کرده‌اند و اقدامات مورد نیاز برای پشتیبانی ناوگان در حال نهایی شدن است.

مدیرعامل شرکت واحد تبریز افزود: علاوه بر رسیدگی به نظافت اتوبوس‌ها، سایه‌بان‌ها و رفع نواقص فنی و سایر اقدامات لازم، شرکت واحد اتوبوسرانی با رویکرد فرهنگی نصب بنر بر روی اتوبوس‌ها به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی را آغاز کرده است.

وی از ارائه خدمات رایگان ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی در مسیر تندرو  برای دانش‌آموزان و دانشجویان در اول مهر خبر داد و افزود: خدمات رایگان در اول مهر برای تکریم دانشجویان و دانش‌آموزان و معلمان به منظور ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی و به تبع آن کاهش بار ترافیکی، آلودگی هوا و جلوگیری از اتلاف وقت در سفرهای درون‌شهری با توجه به افزایش بار ترافیکی شهر در ایام بازگشایی مدارس، اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز طرح کنترل و نظارت بر عملکرد ناوگان با استقرار گشت‌های نظارت و بازرسی برای کاهش کاستی‌ها و افزایش خدمات، به ویژه در پایانه‌های اتوبوسرانی را از اقدمات موثر این شرکت دانست و افزود: با توجه به اینکه پایانه‌های اتوبوسرانی در محدوده مرکزی شهر مستقر هستند کاهش ترافیک محدوده مرکزی یکی از وظایف اصلی گشت‌های نظارتی و مدیران مناطق بوده و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به نحو مطلوب انجام شده است.

وی گفت: در کنار استقرار گشت‌های نظارتی، مرکز کنترل هوشمند شرکت واحد با برخورداری از دوربین‌های  سطح شهر و سیستم کنترل هوشمند (avl) توان نظارتی را بیش از بیش  افزایش می‌دهد.