هواداران هوای فرشاد احمدزاده را داشته باشند
هواداران هوای فرشاد احمدزاده را داشته باشند

اویاقلیق: در هفته هشتم لیگ برتر کشور تیم تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان پرسپولیسی خواهد بود که تنها با ۴ امتیاز در رده ۱۴ جدول جا خشک کرده است و این طور که پیداست نای بالا آمدن ندارد. اما پرشورها در این بازی کسی را در تیم مقابل خواهند […]

۲۰۷

اویاقلیق: در هفته هشتم لیگ برتر کشور تیم تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان پرسپولیسی خواهد بود که تنها با ۴ امتیاز در رده ۱۴ جدول جا خشک کرده است و این طور که پیداست نای بالا آمدن ندارد. اما پرشورها در این بازی کسی را در تیم مقابل خواهند دید که فصل قبل یکی از بهترین بازیکنان تراکتور و یکی از محبوبهای این تیم بوده است. فرشاد احمدزاده که فصل قبل خدمت سربازی خود را در تراکتور بود بعد از پایان خدمت سربازی و به علت داشتن قرارداد به پرسپولیس برگشت اما همچنان محبوب هواداران این تیم آذربایجان است.

عده ای از رسانه ها با پرداختن به جدایی این بازیکن از تیم تراکتور خواهان به چالش کشیدن رابطه هواداران با این بازیکن بومی آذربایجان هستند که نباید مورد توجه هوادارن پورشور تراکتور قرار بگیرد.

عده ای از هواداران با کامنتها و نظرات خود حمایت خود را از این بازیکن محبوب آذربایجان اعلام کرده اند که نمونه ای از آن ه شرح زیر است:

تشویق فرشاد احمدزاده روز بازی با پرسپولیس از یاد نرود!
فرشاد زمانی که در تیراختور به عنوان بازیکن سرباز حضور داشت بهترین بازیکن ما بود ،ما همین حالا هم او را دوستش داریم چون با پرسپولیس قرارداد داشت به این تیم رفت، و الا در تیراختور میماند!
انشاالله نیم فصل دوم یا فصل دیگر ،فرشاد باز به تیراختور باز خواهد گشت، چون در پرسپولیس بازیش افت کرده! (که این چیز عجیبی نیست هر بازیکنی از تیراختور به این دو تیم رفته به جای پیشرفت پسرفت رفته)
هیچ تیمی مثل تیراختور نمیشود، فرشاد مثل حبیب گردانی بی خوابی برای رفتن به پرسپولیس نکشیده است!
پس: روز بازی با پرسپولیس، فقط این بازیکن را تشویق می کنیم تا بداند هنوز در قلب ما هواداران جای دارد و خاطراتش از ذهن ها پاک نشده است.