عاشیقلار نوای شهادت و ایثار سر می دهند
عاشیقلار نوای شهادت و ایثار سر می دهند

حسن میلانی در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: گردهمایی فوق در موضوع ایثار و شهادت و جایگاه آن در هشت سال جنگ تحمیلی برگزار می شود. وی خاطر نشان کرد: گردهمایی پژوهشی شعر و موسیقی ادبیات عاشیقلار امروز سه شنبه ۳۱ شهریور ماه سال جاری راس ساعت ۱۹ در محل […]

imagesحسن میلانی در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: گردهمایی فوق در موضوع ایثار و شهادت و جایگاه آن در هشت سال جنگ تحمیلی برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: گردهمایی پژوهشی شعر و موسیقی ادبیات عاشیقلار امروز سه شنبه ۳۱ شهریور ماه سال جاری راس ساعت ۱۹ در محل سینما ۲۹ بهمن تبریز و با حضور اساتید موسیقی عاشیقی برگزار می شود.

میلانی با تاکید بر اینکه حضور برای عموم و خانوداه ها در این برنامه آزاد است، گفت: در این برنامه از عاشیق صداقت گنجه ای تجلیل به عمل می آید.

وی همچنین هدف از برگزاری این گردهمایی را با حضور هنرمندان رشته موسیقی عاشیقی معرفی هر چه بهتر این هنر به مردم به ویژه در موضوعات دینی و ارزشی عنوان کرد و گفت: زیربنای موسیقی عاشیقی مبتنی بر غیرت دینی است و هر جا که این موسیقی باشد غیرت دینی و حدود الهی حفظ می شود.