تبریز را به تمام جهان متصل می‌کنیم/ احداث ترمینال بین‌المللی تبریز
تبریز را به تمام جهان متصل می‌کنیم/ احداث ترمینال بین‌المللی تبریز

مصطفی صفایی صبح امروز  در همایش یک روزه فلای دبی در تبریز که با حضور مدیران شرکت‌های خدمات مسافرتی آذربایجان‌شرقی همراه بود، اظهار داشت: امیدواریم در سال‌های آتی توسعه بهتری در فرودگاه شهید مدنی تبریز داشته باشیم زیرا در یک سال اخیر عملکرد خوبی در زمینه فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و تعداد پروازها نداشته‌ایم، البته […]

۱۳۹۲۱۱۲۶۰۰۰۲۲۶_PhotoAمصطفی صفایی صبح امروز  در همایش یک روزه فلای دبی در تبریز که با حضور مدیران شرکت‌های خدمات مسافرتی آذربایجان‌شرقی همراه بود، اظهار داشت: امیدواریم در سال‌های آتی توسعه بهتری در فرودگاه شهید مدنی تبریز داشته باشیم زیرا در یک سال اخیر عملکرد خوبی در زمینه فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و تعداد پروازها نداشته‌ایم، البته در این میان به دنبال مقصریابی نیستیم و باید آمار پروازها را افزایش دهیم.

وی یادآور شد: تلاش کرده‌ایم تا افزایش پرواز و افزایش ایرلاین را با یک رقابت سالم داشته باشیم و حضور فلای دوبی در تبریز از اقدامات مهمی بود که انجام شده و تلاش کردیم تا تبریز را به تمام دنیا متصل کنیم.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: با فعالیت شرکت ترکیش و نیز گسترش فعالیت فلای دبی خواهیم توانست تبریز را به تمام نقاط جهان متصل کنیم.

وی با یادآوری توسعه مبادلات در زمان پساتحریم گفت: در این شرایط رفت و آمدها افزایش می‌یابد و توسعه تبریز نیز شتابان است و ترمینال بین‌المللی تبریز به صورت ویژه فعالیت خواهد کرد و برای احداث این ترمینال بین‌المللی مشاور خارجی خواهیم داشت و باید در زمینه ترمینال بین‌المللی نیز همانند موارد دیگر اولین باشیم و خدمات این فرودگاه در کل کشور بی‌نظیر باشد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: باید اول زیرساخت‌ها را فراهم کنیم و پس از آن از حضور شرکت‌های هواپیمایی استقبال کنیم و حضور خطوط جدید را پیگیری کنیم و مسافران ورودی به تبریز را افزایش دهیم.

وی با قدردانی از فعالیت شرکت فلای‌دبی در تبریز یادآور شد: این شرکت در یک سال اخیر و  با وجود مشکلات متعدد خدمات خود را ادامه داده و به تعهدات پروازی خود پایبند شده است.

خدمات فرودگاهی در تبریز مطلوب است/ فلای‌دبی به ۹۰ مقصد در اروپا ، آفریقا و آسیا پرواز دارد

مدیر فلای دبی در ایران نیز در این همایش گفت: خدمات فرودگاه تبریز مطلوب بوده و خدمات مورد انتظار شرکت‌های هواپیمایی خارجی را برآورده می‌کند.

حمید قدیمی بر توسعه خدمات هواپیمایی فلای دبی در تبریز و آذربایجان‌شرقی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه شرکت فلای دبی از اسفند سال ۹۳ در تبریز فعال است، گفت: یک تیم جوان و قوی را شکل داده‌ایم و با وجود به صرفه نبودن برخی پروازها برنامه‌های خود را ادامه داده‌ایم و در حال حاضر نیز ۴ پرواز از تبریز به دبی داریم.

قدیمی افزود: ۹ شهر در حال حاضر میزبان شرکت فلای دبی هستند اما هیچ شهری مانند تبریز و آذربایجان‌شرقی علاقمند به توسعه استان خود نیستند و هدف اصلی مردم و فعالان شرکت‌های هواپیمایی در تبریز حفظ پروازهای خارجی است.

مدیر فلای دبی در ایران خاطرنشان کرد: حضور شرکت‌های هواپیمایی خارجی خواهد توانست زمینه توسعه بیشتری را فراهم کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تجلیل از خدمات ارائه شده در فرودگاه شهید مدنی تبریز گفت: خدمات فرودگاه تبریز مطلوب بوده و خدمات مورد انتظار شرکت‌های هواپیمایی خارجی را برآورده می‌کند.

قدیمی یادآور شد: فلای دبی دومین شرکت هواپیمایی در کشور دبی است و این هواپیمایی به ۹۰ مقصد در اروپا، آفریقا و آسیا پرواز دارد.

محسن امیری عارف مدیر فروش شرکت فلای دبی نیز در این نشست با تشریح تاریخچه شکل‌گیری این شرکت یادآور شد: رقابت سنگینی برای تصاحب سهم پروازهای خارجی وجود دارد و شرکت فلای دبی تلاش می‌کند تا در سال‌های آتی نیز شرکت دوم امارات باقی بماند.

وی بازار پروازهای خارجی در ایران را بکر و کم رقیب دانست و گفت: برای حضور در بازار ایران تلاش داریم و البته در این راه نیازمند همراهی شرکت‌های خدمات مسافرتی هستیم.

امیری عارف توسعه خطوط هواپیمایی بین‌المللی را موجب رونق اقتصادی در کشور دانست و تاکید کرد: خدمات متنوع و متناسب با خواست مسافران را ارائه می دهیم و سعی در کسب رضایت آنان با خدمات استاندارد داریم.