معاون دادستان عمومی و انقلاب مراغه روز دوشنبه در حاشیه عملیات تخریب این واحد به خبرنگار ایرنا گفت: صاحب این واحد، اراضی باغی را بدون مجوز به واحد تجاری و سفره خانه تبدیل کرده بود که طبق ماده ۳ قانون حفاظت از باغات و اراضی کشاورزی، حکم تخریب آن صادر و به مرحله اجرا گذاشته […]

معاون دادستان عمومی و انقلاب مراغه روز دوشنبه در حاشیه عملیات تخریب این واحد به خبرنگار ایرنا گفت: صاحب این واحد، اراضی باغی را بدون مجوز به واحد تجاری و سفره خانه تبدیل کرده بود که طبق ماده ۳ قانون حفاظت از باغات و اراضی کشاورزی، حکم تخریب آن صادر و به مرحله اجرا گذاشته شد.

۸۱۷۶۷۸۴۶-۷۰۱۷۶۷۵۴
حجت نصیرپور، افزود: این واحد در مسیر غربی بلوار طبیعت به صورت غیر مجاز احداث شده بود و مالک آن ۴۶ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال جریمه شده است.
وی، با بیان اینکه وسعت این باغ بیش از دو هزار متر مربع است، ادامه داد: صاحب این واحد اقدام به احداث بنا در این محل به وسعت ۲۰۷ متر مربع کرده بود.
نصیرپور، با بیان اینکه پس از صدور حکم، برای جمع آوری تجهیزات و وسایل مورد استفاده در این محل به صاحب آن مهلت داده شده بود، یادآوری کرد: در اواسط همین ماه نیز یک واحد دیگر به همین علت در این شهرستان با حکم قضایی تخریب شد.

منبع : ایرنا

انتشار : حسین پرهام