کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آراء خود را در خصوص پرونده های مختلف لیگ دسته یک صادر کرد که بر این اساس ماشین سازی تبریز نیز با جریمه مواجه شد.   دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک، تیم ماشین سازی پنج بازیکن اخطاری داشت که به استناد بند یک ماده ۶۹ آیین نامه […]

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آراء خود را در خصوص پرونده های مختلف لیگ دسته یک صادر کرد که بر این اساس ماشین سازی تبریز نیز با جریمه مواجه شد.

 

دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک، تیم ماشین سازی پنج بازیکن اخطاری داشت که به استناد بند یک ماده ۶۹ آیین نامه انضباطی، به پرداخت سی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

حسین جعفری مربی تیم آلومینیوم اراک رفتار غیر مسئولانه از خود بروز داد که منجر به اخراج وی از محوطه فنی شد و به استناد بند ۵ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی به توبیخ کتبی و پرداخت ده میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

همچنین غلامرضا دلگرم سرمربی آلومینیوم اراک به دلیل رفتار غیرمسئولانه که منجر به اخراج وی شد و تمرد از اجرای دستور داور که موجب تعلیق مسابقه شد، به استناد بند ۵ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و پرداخت بیست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

دیگر تخلف این دیدار مرتبط با تیم ماشین سازی تبریز است که تماشاگران این تیم پس از پایان بازی اقدام به پرتاب اشیا به هنگام خروج داوران از زمین مسابقه کردند و این باشگاه به استناد ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی به پرداخت سی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

خبر دیگر از ماشین سازان اینکه بر اساس اعلام کمیته داوران، دیدار حساس فردای این تیم مقابل پیکان را در تهران، علیرضا فغانی سوت می زند.

 

بر این اساس، بهروز برون، میلاد قاسمی و امیر خسروی وی را در امر قضاوت یاری می کنند.

 

گفتنی است این دیدار از ساعت ۱۶ فردا (سه شنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می شود.

منبع: ایسنا