بهروز جنت درباره جزئیات پلمپ خط تولید آب معدنی دماوند اظهار کرد: طبق دستور وزیر بهداشت شرکت‌های تولید کننده آب‌های معدنی و آب معدنی های موجود در بازار مورد بررسی قرار گرفت، به طوری که می‌توان گفت ۱۰ درصد آب معدنی‌های موجود در بازار دارای مشکلاتی همچون آلایندهای میکروبی یا شیمیایی آن بیشتر از حد […]

بهروز جنت درباره جزئیات پلمپ خط تولید آب معدنی دماوند اظهار کرد: طبق دستور وزیر بهداشت شرکت‌های تولید کننده آب‌های معدنی و آب معدنی های موجود در بازار مورد بررسی قرار گرفت، به طوری که می‌توان گفت ۱۰ درصد آب معدنی‌های موجود در بازار دارای مشکلاتی همچون آلایندهای میکروبی یا شیمیایی آن بیشتر از حد مجاز بوده است که آب‌معدنی دماوند از جمله شرکت‌های بود که در این راستا تذکرات لازم را دریافت کرده بود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که بی‌توجهی به اصلاحات سبب شد تا بازرسان به شرکت متخلف مراجعه کنند، افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته خط تولید آب معدنی دماوند به علت رعایت نکردن قوانین و ضوابط سازمان غذا و دارو پلمپ شد.

مدیرکل بازرسی و نظارت سازمان غذا و دارو در پاسخ به این سوال که چرا نام دیگر شرکت‌های متخلف اعلام نشده است؟ گفت: دیگر شرکت‌های متخلف در حال برطرف کردن اصلاحات هستند و بازرسان نظارت‌ کامل در این راستا را انجام می‌دهند.

جنت در خاتمه بررسی پرونده شرکت‌های متخلف گفت: پرونده‌ها در حال بررسی است و در صورت لزوم به قوه قضاییه ارجاع داده می‌شود.

منبع: میزان