علی کفاشیان درباره مطالب درج شده در برخی از رسانه ها مبنی بر اینکه از قول وی نقل شده که «مهدی تاج کارگزار باند اصفهانی هاست» توضیحاتی را ارائه کرد. علی کفاشیان در ابتدا گفت: در مصاحبه من با رشیدپور – مجری برنامه دید در شب که در شبکه آپارات منتشر شد مجری برنامه به […]

علی کفاشیان درباره مطالب درج شده در برخی از رسانه ها مبنی بر اینکه از قول وی نقل شده که «مهدی تاج کارگزار باند اصفهانی هاست» توضیحاتی را ارائه کرد.

علی کفاشیان در ابتدا گفت: در مصاحبه من با رشیدپور – مجری برنامه دید در شب که در شبکه آپارات منتشر شد مجری برنامه به شوخی درخصوص باند اصفهانی ها در فدراسیون از من سوال کرد و من در پاسخ به ایشان ضمن بیان مطلب فوق که کاملا به صورت طنز بیان شد وارد بحث جدی شدم و  با جدیت  کامل در ادامه صحبت هایم اعلام کردم که من به هیچ عنوان به وجود یک باند اصفهانی در فدراسیون فوتبال اعتقادی ندارم.

وی در ادامه بیان کرد: ضمن اینکه در ادامه صحبت ها در این برنامه اعلام کردم که بیان مطالب مربوط به قومیت ها در کشور ایران به هیچ عنوان صحیح و جایز نیست. به اعتقاد من همه ما ایرانی هستیم و در کشور عزیزمان زندگی می کنیم و بیان مطالب این چنینی در خصوص وجود قومیت ها در بخش های مختلف کشور درست نبوده و بهتر است به این بحث ها که در یک برنامه مطرح شده و بخش هایی از آن که به صورت شوخی  و طنز عنوان شده است، دامن نزنیم و به مابقی صحبت ها که به صورت جدی و در ادامه همان موارد عنوان شده است دقت بیشتری داشته باشیم که در این برنامه من با صراحت اعلام کردم که به هیچ به عنوان باند اصفهانی در فدراسیون فوتبال اعتقادی ندارم.

منبع: فدراسیون فوتبال