شانزدهمین دوره تور دوچرخه سواری تبریز – کندوان برگزار می‌شود
شانزدهمین دوره تور دوچرخه سواری تبریز – کندوان برگزار می‌شود

شانزدهمین دوره تور دوچرخه سواری کندوان روز سوم مهر ماه از مقابل ساختمان مرکزی شهرداری تبریز واقع در چهارراه ابوریحان استارت می‌خورد.   مسیر این تور از تبریز شروع شده و پس از عبور از شهرهای سهند و اسکو در دهکده توریستی کندوان خاتمه خواهد یافت.   همچنین کوهستانی بودن مسیر این تور کار را […]

indexشانزدهمین دوره تور دوچرخه سواری کندوان روز سوم مهر ماه از مقابل ساختمان مرکزی شهرداری تبریز واقع در چهارراه ابوریحان استارت می‌خورد.

 

مسیر این تور از تبریز شروع شده و پس از عبور از شهرهای سهند و اسکو در دهکده توریستی کندوان خاتمه خواهد یافت.

 

همچنین کوهستانی بودن مسیر این تور کار را برای رکابزنان بسیار دشوار خواهد کرد و قطع یقین رکابزنانی که در مراحل کوهستان عملکرد بهتری دارند در این تور راحت تر از بقیه رکاب خواهند زد.

 

 

تبریز قهرمان والیبال و هندبال جشنواره ورزشی دختران آذربایجان‌شرقی شد.

 

سومین المپیاد ورزشی دختران آذربایجان‌شرقی با برگزاری رقابتهای والیبال پایان یافت و تیم تبریز، قهرمان والیبال و هندبال شد.

 

مسابقات والیبال با شرکت ۱۶ تیم از شهرستان های تبریز، خامنه، مرند، جلفا، هشترود، اسکو، میانه، بستان آباد، هریس، بناب، آذرشهر، اهر، ملکان، عجبشیر، چاراویماق، مراغه در چهار منطقه خامنه، میانه، اسکو، تبریز از بیست و نهم مرداد ماه تا بیست و هفتم شهریور برگزار شد و پس از برگزاری ۲۶ بازی، تیم تبریز قهرمان رقابتها شد و تیمهای جلفا و مرند، دوم و سوم شدند.

 

در مسابقات هندبال که با شرکت پنج تیم تبریز الف و ب، مراغه، اهر و خسروشهر برگزار شد، تیم تبریز ب قهرمان شد و تیم های تبریز الف و مراغه دوم و سوم شدند.