گسترش‌فولاد مقابل مدافع عنوان قهرمانی به میدان می‌رود
گسترش‌فولاد مقابل مدافع عنوان قهرمانی به میدان می‌رود

مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال، فردا (دوشنبه) پیگیری می شود و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف شاگردان یحیی گل‌محمدی می رود. گسترشی ها که در مرحله قبلی مسابقات، مقابل رزکان کرج با دو گل پیروز شدند و گام در این مرحله گذاشتند، مقابل ذوب آهنی صف آرایی می […]

۵۴۶۷۵۶۷۴۵۶۷۵

مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال، فردا (دوشنبه) پیگیری می شود و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف شاگردان یحیی گل‌محمدی می رود.

گسترشی ها که در مرحله قبلی مسابقات، مقابل رزکان کرج با دو گل پیروز شدند و گام در این مرحله گذاشتند، مقابل ذوب آهنی صف آرایی می کنند که با نتیجه دو بر یک بادران تهران را شکست داد و حریف گسترش فولاد شد.

شاگردان فراز کمالوند آخرین بازی خود را در لیگ مقابل استقلال به میدان رفتند و با حساب دو بر صفر از این تیم شکست خوردند و ذوب آهن نیز توانست برد ارزشمند سه بر صفر مقابل فولاد کسب کند و از همین رو، روحیه ذوبی‌ها در این مسابقه بیشتر خواهد بود، اما گسترش فولاد نیز می خواهد از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و قهرمان فصل گذشته جام حذفی را از گردونه مسابقات خارج کند.

گسترش فولاد تبریز که کار سختی در رقابت های جام حذفی دارد، در صورت صعود از این مرحله، به مصاف برنده بازی پرسپولیس و ملوان بندرانزلی می رود.

بازی بین دو تیم، ساعت ۱۶:۰۰ روز دوشنبه در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد با سوت سعید بخشی زاده آغاز می شود و هادی طوسی، حمیدرضا کنعانی و حسین ترابیان وی را در امر قضاوت یاری می کنند.