نقشه اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس و خبرگان/ اعلام کاندیداها پس از مصاحبه و بررسی مواضع
نقشه اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس و خبرگان/ اعلام کاندیداها پس از مصاحبه و بررسی مواضع

سعید پورشریفی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از رصد کردن فعالیت نامزدهای انتخاباتی اصلاح‌طلب توسط شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان خبر داد و اظهار داشت: پس از آن حمایت خود را در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان با در نظر داشتن شاخصه‌هایی اعلام می‌کنیم. وی افزود: کمیته انتخابات شورای هماهنگی […]

۱۳۹۴۰۶۱۰۰۰۰۲۲۵_PhotoAسعید پورشریفی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از رصد کردن فعالیت نامزدهای انتخاباتی اصلاح‌طلب توسط شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان خبر داد و اظهار داشت: پس از آن حمایت خود را در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان با در نظر داشتن شاخصه‌هایی اعلام می‌کنیم.

وی افزود: کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان با نامزدها مصاحبه و مواضع آنها را بررسی می‌کند و سرانجام لیست واحد انتخابات بر اساس رای‌آوری و مقبولیت افراد انتخاب و توسط این شورا به عنوان نامزد مورد حمایت، معرفی می‌شود.

پوشریفی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرکت در انتخابات را برای خود وظیفه می‌دانیم و تمام تلاش خود را برای بهتر و با شکوه برگزار شدن آن به کار می‌گیریم چرا که مردم به اصلاحات اعتماد دارند و پیروزی نهایی در انتخابات امسال، از آن اصلاح‌طلبان است.

پورشریفی اصلاح‌طلبان را پیروز نهایی انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان عنوان کرد و گفت: جریان اصلاح‌طلبی از کاندیداهایی که صداقت داشته و برای اهداف توسعه ملی برنامه داشته و برای نهادینه شدن آزادی و معنویت تلاش کنند حمایت صددرصدی

خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب آذربایجان‌شرقی از عضویت ۲۷ گروه، حزب و انجمن در شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان این استان خبر داد و افزود: مهم‌ترین خواسته و هدف اصلاح‌طلبان این است که در چارچوب قانون اساسی و با استفاده از ظرفیت‌های فعلی داخلی، کشور را به سمت توسعه پایدار برده و معنویت را بیش از پیش در آن حاکم کنیم.

وی از تشکیل شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای مشورتی اصلاح طلبان در تمام استان‌های کشور خبر داد و گفت: در استان آذربایجان‌شرقی نیز هر دو شورا طبق راهنمایی‌های سیدمحمد خاتمی تشکیل شده و وحدت و هماهنگی لازم بین احزاب و گروه‌های سیاسی ۲۸ گانه اصلاح‌طلب به خوبی مشهود است.

پورشریفی به فعالیت احزاب نیز اشاره کرده و افزود: اگر کمک کنیم حزب‌ها بر مبنای قانون اساسی پا بگیرند زوایای پنهانی در این کشور باقی نمی‌ماند که باعث شود ارزش دلار یک شبه از هزار تومان به سه هزار تومان برسد.

رئیس شورای هماهنگی احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب آذربایجان‌شرقی لازمه برگزاری انتخاباتی عادلانه را فعالیت قانونی احزاب دانست و اظهار داشت: زمانی می‌توان با برگزاری انتخابات به نتیجه مطلوب دست یافت که احزاب فعالیت داشته و دارای پایگاه مردمی قوی باشند. طبق قانون نیز دولت باید از احزاب به صورت قانونی و اصولی حمایت کند.