حبیب حسینقلی‌زاده در تبریز اظهار داشت: عصر امروز ساعت ۱۸٫۲۰ دقیقه به اپراتوری شهرستان آذرشهر گزارش شد که در آن واژگونی یک دستگاه خودرو نیسان در محور مواصلاتی آذرشهر-‌عجب‌شیر، ۲۰ کیلومتری آذرشهر را اطلاع دادند. وی گفت: با اعزام پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ شهرستان آذرشهر، از فوت یک نفر در محل حادثه خبر دادند و یکی […]

حبیب حسینقلی‌زاده در تبریز اظهار داشت: عصر امروز ساعت ۱۸٫۲۰ دقیقه به اپراتوری شهرستان آذرشهر گزارش شد که در آن واژگونی یک دستگاه خودرو نیسان در محور مواصلاتی آذرشهر-‌عجب‌شیر، ۲۰ کیلومتری آذرشهر را اطلاع دادند.

وی گفت: با اعزام پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ شهرستان آذرشهر، از فوت یک نفر در محل حادثه خبر دادند و یکی دیگر از سرنشینان نیسان که مصدوم شده بود را به بیمارستان انتقال دادند.

حسینقلی‌زاده با بیان اینکه تجمع مردم برای تماشای صحنه تصادف امداد‌رسانی را مختل می‌کند، از مردم خواست از تجمع در محل پرهیز و راه را برای آمبولانس‌های امدادی باز کنند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بر لزوم رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان تاکید کرد و گفت: استفاده از کمربند ایمنی میزان تلفات را در سوانح رانندگی کاهش می‌دهد.