ساعت ۱۷ امروز نجاتگران پایگاه‌های امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر شهرستان هریس به یک فقره تصادف مرگ‌بار در محور تبریز-‌اهر مابین بیلوردی و شیخ رجب امدادرسانی کردند. علی مجیدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان هریس که در محل حادثه حضور داشت طی ارتباط تلفنی به خبرنگار ما گفت: نجاتگران پایگاه بیلوردی جمعیت هلال احمر شهرستان […]

ساعت ۱۷ امروز نجاتگران پایگاه‌های امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر شهرستان هریس به یک فقره تصادف مرگ‌بار در محور تبریز-‌اهر مابین بیلوردی و شیخ رجب امدادرسانی کردند.

علی مجیدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان هریس که در محل حادثه حضور داشت طی ارتباط تلفنی به خبرنگار ما گفت: نجاتگران پایگاه بیلوردی جمعیت هلال احمر شهرستان هریس حوالی ساعت ۱۷ در جریان یک فقره تصادف مرگبار در ۶ کیلومتری پایگاه قرار گرفته و بلافاصله ضمن اعزام به محل حادثه نیروهای امدادی پایگاه خواجه را نیز در جریان امر قرار داده و در خواست اعزام نیرو می‌کنند.

وی ادامه داد: در این حادثه که بین یک دستگاه تریلی و دو دستگاه سواری پیکان و پراید رخ داده بود متاسفانه دو نفر از سرنشینان پیکان فوت و سه نفر از دیگر سرنشینان زخمی می‌شوند.

مجیدی افزود : نجاتگران هلال احمر در کنار نیروهای اورژانس اقدام به رها‌سازی اجساد کرده و یکی از زخمی‌ها را به بیمارستان تبریز انتقال دادند و دو نفر دیگر از زخمی‌ها توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.