معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه گفت: ۱۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل ماده ۱۸۰ برای طرح های عمرانی این شهرستان تصویب شده است. ظفر محمدی، روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی این شهرستان افزود: این میزان اعتبار برای اجرا و تکمیل ۲۲ طرح عمرانی این شهرستان هزینه می شود. […]

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه گفت: ۱۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل ماده ۱۸۰ برای طرح های عمرانی این شهرستان تصویب شده است.

ظفر محمدی، روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی این شهرستان افزود: این میزان اعتبار برای اجرا و تکمیل ۲۲ طرح عمرانی این شهرستان هزینه می شود.

۸۱۷۶۴۸۲۸-۷۰۱۷۱۸۰۰
وی اظهار کرد: ۹۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از این اعتبار، از محل اعتبارهای استانی ماده ۱۸۰ و ۲۱ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارهای ملی این ماده تخصیص یافته که برای تکمیل بیمارستان آموزشی و پزشکی (ابن سینای سابق) این شهرستان هزینه می شود.
محمدی، ادامه داد: اعتبارهای استانی ماده ۱۸۰ نیز برای اجرای ۲۱ طرح این شهرستان از جمله احداث پل روگذر شهر خداجو، آسفالت راه روستایی، ساماندهی رودخانه پسته چی و گلشهر، ادامه تکمیل عملیات عمرانی فرودگاه سهند، احداث راه دسترسی استادیوم پنج هزار نفری و خانه های بهداشتی صرف می شود.
وی با اشاره به اینکه این اعتبارها بر اساس اعلام نیاز اداره های این شهرستان تصویب شده است، گفت: شورای برنامه ریزی استان این تخصیص ها را با هماهنگی مدیران کل دستگاه ها، برای ادارات هر شهرستان تصویب کرده است.

منبع : ایرنا

انتشار : حسین پرهام