سارق زورگیر، قاتل شد
سارق زورگیر، قاتل شد

سرهنگ “صابر عباسزاده” در تشریح این خبر گفت: در پی وصول پرونده ای از کلانتری ۱۹ تبریز با عنوان زورگیری که به لحاظ تخصصی بودن موضوع در دستور کار کارآگاهان تیم چهارم مبارزه با سرقت های به عنف پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: پس از تحقیقات بعمل آمده از شاکیان پرونده معلوم شد سارق […]

۷۶۵۴سرهنگ “صابر عباسزاده” در تشریح این خبر گفت: در پی وصول پرونده ای از کلانتری ۱۹ تبریز با عنوان زورگیری که به لحاظ تخصصی بودن موضوع در دستور کار کارآگاهان تیم چهارم مبارزه با سرقت های به عنف پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات بعمل آمده از شاکیان پرونده معلوم شد سارق پس از وارد شدن به منزل اقدام به ایراد ضرب و جرح دونفر خانم حاضر در منزل کرده و متواری شده و در این راستا ماموران پس از بررسی  با تلاش بی وقفه متهم را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
سرهنگ عباسزاده ادامه داد: با توجه به این که جراحات وارده به دو خانم مذکور شدید بود، یکی از آنها در بیمارستان فوت کرد و متهم که به قصد سرقت وارد منزل شده بود قاتل هم شد و پرونده تکمیل شده و متهم به اتهام ارتکاب دو جرم سرقت و قتل روانه زندان شد.
منبع:روابط عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی