کیهان نوشت: وبگاه آمریکایی «واشنگتن اگزمینر» نوشت: اوباما رئیس‌جمهور آمریکا پنجشنبه گذشته با توقف کوتاه در وزارت خارجه در جشنی ویژه که از سوی «جان کری» وزیر خارجه این کشور به مناسبت موفقیت برجام برپا شده بود، شرکت کرد. جان کری این جشن را با حضور کلیه همکاران حاضر در مذاکرات فشرده با ایران و […]

کیهان نوشت: وبگاه آمریکایی «واشنگتن اگزمینر» نوشت: اوباما رئیس‌جمهور آمریکا پنجشنبه گذشته با توقف کوتاه در وزارت خارجه در جشنی ویژه که از سوی «جان کری» وزیر خارجه این کشور به مناسبت موفقیت برجام برپا شده بود، شرکت کرد.
جان کری این جشن را با حضور کلیه همکاران حاضر در مذاکرات فشرده با ایران و دیگر قدرت‌های جهانی برپا داشت.
بر اساس این گزارش، توقف برای حضور در وزارت خارجه در برنامه‌های اوباما لحاظ نشده بود و به همین دلیل خبرنگاران مجوز ورود به وزارت خارجه را همراه با رئیس‌جمهور آمریکا نداشتند و به همین خاطر بیست دقیقه در خودروی ون منتظر رئیس‌جمهور ماندند تا او مجددا در معیت کاروان موتوری به آن‌ها پیوسته و عازم کاخ سفید شود.
این وبگاه آمریکایی نوشت: اوباما توقف برنامه‌ریزی نشده خود را در حالی انجام داد که بعد از حضور در جلسه کمیته سناتورهای دموکرات  که پشت درهای بسته انجام شد عازم کاخ سفید بود.
آمریکایی‌ها در حالی توافق وین را جشن گرفته‌اند که حسن روحانی اعلام کرده بود نتیجه مذاکرات ۳ بر ۲ به نفع ایران رقم خورده است! وی چند روز پس از اعلام توافق وین در جلسه هیئت دولت با تشبیه مذاکرات هسته‌ای به مسابقه فوتبال گفت: در یک مسابقه و بازی فوتبال وقتی می‌گوییم برنده یا موفق شدیم، معنایش این است که سه گل زده و دو گل خورده‌ایم، حالا عده‌ای بگویند که می شد از فلان فرصت هم استفاده کرد و گل‌های بیشتری زد. باید دید که در مقابل چه تیمی بازی کرده‌ایم.
چند ماه پیش نیز یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای از قول یک به اصطلاح تحلیلگر درباره پیش‌بینی نتیجه مذاکرات هسته‌ای نوشته بود: قرار نیست در این مسابقه در نهایت دست دوطرف را بالا ببرند و بگویند هردو طرف برنده شده‌اند. برد ما فقط در آن است که گل کمتری بخوریم و بس!