در دیدار فینال این دوره از مسابقه ها که عصر جمعه انجام شد، تیم اراک با نتیجه ۹ بر ۳ برابر تیم زنجان به برتری دست یافت و در دیدار رده بندی نیز گیلان با نتیجه ۶ بر ۷ مغلوب تیم زنجان شد و به مقام سوم این مسابقه رسید. بیستمین دوره مسابقه های قهرمانی […]

در دیدار فینال این دوره از مسابقه ها که عصر جمعه انجام شد، تیم اراک با نتیجه ۹ بر ۳ برابر تیم زنجان به برتری دست یافت و در دیدار رده بندی نیز گیلان با نتیجه ۶ بر ۷ مغلوب تیم زنجان شد و به مقام سوم این مسابقه رسید.

IMG_2899
بیستمین دوره مسابقه های قهرمانی بزرگسالان کانوپولوی کشور روز پنجشنبه با حضور ۹ تیم از استان های تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، کرمانشاه، گیلان، زنجان، مازندران، اراک و شهرداری مراغه در پیست قایقرانی بوستان یادگاران آغاز و امروز با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.
مراغه برای سومین سال متوالی میزبان مسابقه های کشوری کانوپولو بوده که این مسابقه ها به همت مدیریت شهری مراغه و فدراسیون قایقرانی و ورزش و امور جوانان در دریاچه بوستان یادگاران برگزار شد.
این دریاچه دارای دو پیست کانوپولو طبق استانداردهای بین المللی بوده که در سال جاری دومین پیست آن احداث شد.
رقابت های قهرمانی کانوپولو کشور براساس قوانین فدراسیون بین المللی قایقرانی ICF و قوانین داخلی فدراسیون قایقرانی برگزار می شود.

منبع : ایرنا

انتشار : حسین پرهام