پیش بازی : صبای قم – تراکتور سازی تبریز + اینفوگرافی
پیش بازی : صبای قم – تراکتور سازی تبریز + اینفوگرافی

به گزارش اویاقلیق دیدار تیم های صبای قم و تراکتور سازی تبریز یکشنبه ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام قم در شرایطی برگزار می شود که شاگردان تونی اولیویرا اولین بازی خود را در جام حذفی انجام خواهند داد و به مصاف تیمی می روند که بازی اول خود را با اختلاف کمو با نتیجه  […]

masoud-2-640x467به گزارش اویاقلیق دیدار تیم های صبای قم و تراکتور سازی تبریز یکشنبه ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام قم در شرایطی برگزار می شود که شاگردان تونی اولیویرا اولین بازی خود را در جام حذفی انجام خواهند داد و به مصاف تیمی می روند که بازی اول خود را با اختلاف کمو با نتیجه  ۲ بر ۱ در برابر تیم کم نام و نشان نیروی زمینی تهران به برتری رسید.

از نکات قابل توجه هر دو تیم می توان به یک دوره  قهرمانی که در ادوار جام حذفی بدست آورده اند اشاره کرد .

تیم صبای قم در سال ۱۳۸۴ با برتری مقابل ابومسلم مشهد توانست به مقام قهرمانی برسد و همچنین نیز به یک نایب قهرمانی دست یاقته است . در مقابل تراکتور در سال ۱۳۹۲ با مربی گری تونی اولیویرا توانسته به مقام قهرمانی برسد . البته تراکتور دو نایب قهرمانی نیز بدست آورده است .

شایان ذکر است که هواداران تراکتور سازی از عملکرد این تیم در فصل جاری رضایت ندارند و امیدوارند که در جام حذفی بتوانند ناکامی های لیگ را جبران کنند. البته در آن طرف نیز هواداران  صبای قم انتظارات بیشتری از علی دایی دارند و توقع پیروزی در زمین خود را دارند.

حال باید دید دو تیمی که در جدول لیگ برتر وضعیت مناسبی ندارند ، در جام جذفی چه طرح و برنامه های را خواهند داشت و آیا می توانند دل تماشاگران خود را بدست آورند یا نه ؟

با توجه به اینفوگرافی زیر پیش بینی شما بیننده گرامی از نتیجه این بازی چیست؟ در قسمت نظرات پیش بینی خود را مرقوم بفرمائید.

 

اینفوگرافی - پیش بازی صبا - تراکتور

جهت مشاهده در اندازه واقعی کلیک کنید.