نگرانی در مواجهه با داعش نداریم
نگرانی در مواجهه با داعش نداریم

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان ظهر امروز در آیین همایش بزرگداشت امامزاده میرسالار دیشموک در جمع تعداد زیادی از زوار این امام‌زاده واجب‌التعظیم با بیان روایتی از حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) اظهار کرد: باید از دشمن پرهیز کرد به ویژه دشمنی که به دروغ با ما از در دوستی درآمده است. وی با بیان این روایت […]

۷۵امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان ظهر امروز در آیین همایش بزرگداشت امامزاده میرسالار دیشموک در جمع تعداد زیادی از زوار این امام‌زاده واجب‌التعظیم با بیان روایتی از حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) اظهار کرد: باید از دشمن پرهیز کرد به ویژه دشمنی که به دروغ با ما از در دوستی درآمده است.

وی با بیان این روایت و با گریزی به مذاکرات هسته‌ای و مذاکرات اخیر با قدرت‌های جهانی به خصوص آمریکا، خاطرنشان کرد: آمریکا که تا دیروز از حمله و بمباران تأسیسات نظامی ایران سخن‌پراکنی می‌کرد و آماده به راه انداختن فتنه بود، اکنون می‌خواهد با ما عکس یادگاری بگیرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: شکی نیست که دشمن می‌خواهد خود را نزدیک کرده و ما را خام و غافل کند و در چنین شرایطی نباید به دشمن اعتماد کنیم.

وی اضافه کرد: اما در کشور آب از لب و لوچه برخی سرازیر شده که دشمنی آمریکا با ما تمام شده و پول‌های بلوکه شده آزاد می‌شود، اما باید متذکر شد که دشمن در حال اغفال است و این افراد بدانند که دشمنی آمریکا با ما بسیار عمیق و ریشه‌دار است.

امیر پوردستان، خطرناک‌ترین قدرتی را که در زمان کنونی بتواند آمریکا و استکبار جهانی را به چالش بکشاند جهان اسلام عنوان کرد و گفت: این‌ها بهانه‌ای برای ورود به منطقه پیدا کرده‌اند و نباید اجازه دهیم که مذاکرات بهانه‌ای برای ورود آن‌ها به منطقه شود.

وی به اهداف امریکا برای ورود به منطقه غرب آسیا اشاره کرد و یادآور شد: هدف دروغین آن‌ها مبارزه با تروریسم بود که همه می‌بینند برای تنها هدفی که نیامده‌اند همین مبارزه با تروریسم است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تشریح کرد: تسلط بر منابع انرژی شاید مهم‌ترین هدف آن‌ها باشد که دیدیم در جنگ با عراق تنها جایی را که بمباران نکردند منابع انرژی بود، چراکه آن‌ها در اصل برای همین منابع قشون‌کشی می‌کنند.

این فرمانده ارشد نظامی، جلوگیری از بیداری اسلامی را یکی دیگر از مهم‌ترین اهداف آن‌ها برشمرد و گفت: تعداد ۲ هزار مؤسسه پژوهشی آمریکا سال آینده را رصد کرده‌اند و متوجه شده‌اند که کشورهای اسلامی در حال بیداری هستند.

وی با ابراز اطمینان به مردم که در تمام پادگان‌های مرزی کشور تحرکات به خوبی رصد می‌شود، افزود: همچنین کوچکترین حرکت اضافه ناوها در اقیانوس هند و آب‌های اطراف توسط کارشناسان اطلاعاتی تحلیل و متناسب با این تحلیل‌ها ظرفیت‌های دفاعی نیروهای مسلح ایجاد می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان با ابراز اطمینان از اینکه نیروهای مسلح ایران به هیچ‌وجه غافلگیر نمی‌شوند به برخی تحرکات گروهک تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: برای مقابله با داعش برنامه داریم و به عنوان یک سرباز در کشور اطمینان می‌دهم که از جانب گروهک تروریستی داعش برای ایران قدرتمند اسلامی جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و با اقتدار هر تهدیدکننده‌ای را از کرده خود پشیمان خواهیم کرد.

منبع:فارس