۱۴۱ کلاس درس با یک دانش آموز در آذربایجان شرقی
۱۴۱ کلاس درس با یک دانش آموز در آذربایجان شرقی

جعفر پاشایی عصر چهارشنبه در شورای فرهنگی و آموزشی استان اظهار کرد: ۱۰۰ کلاس زیر پنج دانش آموز و ۲۴۰ کلاس زیر ۱۰ نفر در دوره اول متوسطه در سطح استان برگزار خواهد شد. وی ادامه داد: تمامی برنامه های اداره کل آموزش و پرورش استان در راستای کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی استان […]

۷۸۶جعفر پاشایی عصر چهارشنبه در شورای فرهنگی و آموزشی استان اظهار کرد: ۱۰۰ کلاس زیر پنج دانش آموز و ۲۴۰ کلاس زیر ۱۰ نفر در دوره اول متوسطه در سطح استان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: تمامی برنامه های اداره کل آموزش و پرورش استان در راستای کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی استان تبیین شده و آغاز مهری پر از شور و نشاط خواهیم داشت.
پاشایی به تجهیز مدارس استان به سیستم های مالی و حسابداری و امکان رصد تمام فعالیت های مالی دو هزار و ۲۰۸ مدرسه اشاره کرد و گفت: ۲۸ مدرسه نیمه تمام اجتناب ناپذیر در استان تا پایان شهریورماه جاری آماده سازی و تکمیل می شود.
وی اضافه کرد: ۱۴۰ دستگاه کامپیوتر، ۱۸۰ دستگاه لب تاپ و ۲۸۶ دستگاه ویدیو پروژکتور از بابت هوشمندسازی مدارس تهیه و توزیع شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: دو هزار و ۵۲۸ مدرسه دولتی و غیردولتی در خصوص ثبت نام مدارس توسط کارشناسان بازدید و ارزیابی شده است.
وی ادامه داد: از تیرماه سال جاری در حدود ۲۲۰ مجوز انتصاب مدیر در مدارس استان صادر و به اعتراض ۳۶۰ نفر در کمیته نیروی انسانی در خصوص نقل و انتقالات درون و برون استانی رسیدگی شده است.
پاشایی با اشاره به اجرای طرح آموزش نیروی انسانی برای کتاب های تازه تالیف اظهار کرد: برای چهار هزار و ۲۳ معلم پایه پنجم و ۹ هزار و ۷۲۹ معلم پایه نهم دوره های آموزشی در استان برگزار و ۱۷۸ مدرس کتاب های تازه تالیف به دوره های آموزشی کشور اعزام شده اند.
وی افزود: مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مسوولان استانی برگزار و با هماهنگی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان نمایشگاه هفته دفاع مقدس در تمامی مدارس برگزار می شود.

منبع:ایرنا