سیل زنجان تلفات جانی نداشت/تداوم بارش‌ها در زنجان
سیل زنجان تلفات جانی نداشت/تداوم بارش‌ها در زنجان

دیروز منطقه قره‌پشتلو روستاهای محمود‌آباد و قشلاق در شهرستان زنجان دچار سیل‌زدگی شدند. صفی‌الله کرامتی ، افزود: خوشبختانه با توجه به پیش‌بینی هواشناسی، آمادگی لازم به روستاییان داده شده بود که نسبت به جاری شدن سیل تمهیدات لازم را داشته باشند. وی اظهار داشت: خوشبختانه با جاری شدن سیل تنها معابر و رودخانه‌ها دچار آب‌گرفتگی […]

۴۳۲۳دیروز منطقه قره‌پشتلو روستاهای محمود‌آباد و قشلاق در شهرستان زنجان دچار سیل‌زدگی شدند.

صفی‌الله کرامتی ، افزود: خوشبختانه با توجه به پیش‌بینی هواشناسی، آمادگی لازم به روستاییان داده شده بود که نسبت به جاری شدن سیل تمهیدات لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با جاری شدن سیل تنها معابر و رودخانه‌ها دچار آب‌گرفتگی شدند و هیچ‌گونه تلفات جانی وجود نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: دستگاه‌های ذی‌ربط تمهیدات لازم را برای مقابله با هرگونه حادثه اندیشیده‌اند، مشکلی هم تاکنون در امدادرسانی به روستاییان وجود ندارد و هلال‌احمر هم اقدامات لازم را پیش‌بینی کرده است.

کرامتی تاکید کرد: با توجه به پیش‌بینی بارش باران در استان، تمام ارگان‌های ذی‌ربط در آماده‌باش هستند.

در ادامه مدیرکل هواشناسی استان زنجان، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و افزود: بارش باران از دیروز در استان شروع شده است و تا روز شنبه مهمان استان خواهد بود.

احد یاغموری تصریح کرد: بارش‌ها در زنجان از امروز بعد از ظهر شدید می‌شود.

وی افزود: آسمان زنجان صاف تا قسمتی ابری است و از بعد از ظهر بر تعداد ابرها افزوده می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان به وضعیت دمایی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و افزود: دمای زنجان از امروز تا روز شنبه هر روز سه الی هشت درجه سانتیگراد خنک می‌شود.

منبع:مهر