حاشیه سازی برای تراکتور/اخباری اردوی تراکتورسازی را ترک نکرده
حاشیه سازی برای تراکتور/اخباری اردوی تراکتورسازی را ترک نکرده

اویاقلیق:سایت خبری پارس فوتبال در تازه ترین خبر خود در صفحه تراکتورسازی، مطلبی با عنوان «دروازه بان تراکتورسازی اردو را ترک کرد» منتشر نموده است. این خبر که در ابتدا با مشاهده تیتر و بدون مطالعه ادامه مطلب نگران کننده به نظر می رسد، تعبیرهای متفاوت و گاهاً ناراحت کننده ای را در ذهن طرفداران […]

تراکتوراویاقلیق:سایت خبری پارس فوتبال در تازه ترین خبر خود در صفحه تراکتورسازی، مطلبی با عنوان «دروازه بان تراکتورسازی اردو را ترک کرد» منتشر نموده است.

این خبر که در ابتدا با مشاهده تیتر و بدون مطالعه ادامه مطلب نگران کننده به نظر می رسد، تعبیرهای متفاوت و گاهاً ناراحت کننده ای را در ذهن طرفداران پرشمار تراکتورسازی ایجاد می نماید.

سایت مذکور هر چند در ادامه با توضیح اینکه «اخباری به دیدار اعضای خانواده خود رفته و امشب (چهارشنبه) به تهران خواهد آمد» سعی در جبران اشتباه خود داشته است اما انتشار چنین مطلب و یا مطالب متشابه این چنینی توانایی رنجش و تشویش افکار عمومی جامعه رسانه ای و به ویژه هواداران تراکتورسازی را خواهد داشت.

امیدواریم مدیر پارس فوتبال یا هر شخص و اشخاصی که نسبت به بروز رسانی این سایت اقدام می نمایند رویه کنونی خود را تغییر داده و با درج تیترهای سالم و نه تشویش آمیز! در سالم سازی فضای رسانه های دیجیتال کشور قدمی بردارند.

شایان ذکر است که رسانه های ورزشی و غیر ورزشی خارج از آذربایجان که عمدتاً تهران نشین هستند، ید طولائی در روند حاشیه سازی برای دردانه آذربایجانی ها و ترک زبانان ایران (تراکتور محبوب) داشته و همچنان که مورد اخیر، اشتباه اولشان نبوده قاعدتاً اشتباه آخرشان نیز نخواهد بود.

***************

یادداشت از :هادی