رژه خودروهای کلاسیک در تبریز
رژه خودروهای کلاسیک در تبریز

این نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه (۲۷ شهریور) در لاله پارک آغاز به کار می کند. سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز در خصوص این نمایشگاه و رژه گفت: اگر می خواهیم گردشگری در تبریز رونق داشته باشد، باید در همه زمینه های از جمله اتومبیل‌رانی، موتورسواری و دوچرخه سواری کوشا باشیم، زیرا […]

otomobil-klasikاین نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه (۲۷ شهریور) در لاله پارک آغاز به کار می کند.

سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز در خصوص این نمایشگاه و رژه گفت: اگر می خواهیم گردشگری در تبریز رونق داشته باشد، باید در همه زمینه های از جمله اتومبیل‌رانی، موتورسواری و دوچرخه سواری کوشا باشیم، زیرا نقش بسزایی در توسعه گردشگری یک شهر دارند.

وی افزود: توسعه گردشگری نقش بسیاری در پیشرفت اقتصاد و فرهنگ کشور دارد و نمایشگاه خودرو، یک فرصت طلایی برای توسعه شهرمان است.

خلیلی در خصوص این نمایشگاه و رژه بیان کرد: رژه خودروها پس از اتمام نماز جمعه از مقابل لاله پارک آغاز می شود و پس از عبور از اتوبان پاسداران، طرح تبادل امام علی، اتوبان شهید کسایی، جاده ائل گلی، خیابان امام، خیابان خاقانی، خیابان ارتش شمالی، میدان ساعت، چهارراه شریعتی و آخر شریعتی، به ساختمان شهرداری مرکز می رسد.

“فاضل نادری” مدیر حمل و نقل بار شهرداری تبریز نیز در این نشست بیان کرد: دومین سال است که به همت سازمان توسعه گردشگری، نمایشگاه خودروهای کلاسیک را برپا می کنیم.

وی افزود: این خودروها، سرمایه های بزرگی برای شهر تبریز هستند و امیدوارم مردم، توانمندی ها و داشته های شهرشان را بشناسند.

نادری همچنین خاطرنشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز آمادگی همکاری برای تعویض پلاک خودروهای واجد شرایط را به پلاک گردشگری اعلام کرده است.

وی در خصوص رژه خودروهای کلاسیک نیز گفت: سعی بسیاری برای برقراری ایمنی خودروها در طول مسیر انجام داده ایم و پیش بینی ما این است که رژه در فاصله زمانی ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ روز جمعه برگزار شود.

“سیامک امیرخیزی” دبیر هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری هم در این جلسه اظهار کرد: این هیأت، ۳۰ رشته مختلف دارد که سعی کرده ایم روی تک تک این رشته ها کار کنیم و پس از تلاش های بسیار، نتایج خوبی هم کسب کرده ایم.

وی گفت: بعضی از خودروهای کلاسیک، با تاریخ ما عجین است و باید از تمام پتانسیل های شهر بهره ببریم و حتی پیشنهاد من این است که در کنار معرفی مدل خودروهای قدیمی، در خصوص تاریخ آن ها نیز به مردم اطلاع داده شود.

امیرخیزی خاطرنشان کرد: سعی می کنیم با رایزنی هایی که انجام داده ایم، محیط مناسبی را در اطراف ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برای جوانان علاقمند به اتومبیلرانی و موتورسواری در نظر بگیریم.

وی در خصوص رژه روز جمعه نیز گفت: حدود ۷۰ خودرو به صورت دعوتی در این رژه حضور خواهند داشت و کسانی هم که علاقمند به شرکت در مسابقات آینده هستند، می توانند به هیأت مراجعه کرده و کارت خودروی کلاسیک بگیرند تا در برنامه های مختلف، از آن ها نیز دعوت کنیم.