حبیب حسینقلی‌زاده گفت: ساعت ۲۱ و ۲۰ دقیقه شب گذشته (چهارشنبه) واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پیکان در کیلومتر ۲۵ کلیبر – اهر منجر به مرگ یک زن ۶۰ ساله شد. وی گفت: به فاصله یک ساعت از وقوع این سانحه رانندگی، در مسیر اهر – تبریز نیز یک مورد برخورد پراید با وانت پیکان […]

حبیب حسینقلی‌زاده گفت: ساعت ۲۱ و ۲۰ دقیقه شب گذشته (چهارشنبه) واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پیکان در کیلومتر ۲۵ کلیبر – اهر منجر به مرگ یک زن ۶۰ ساله شد.

وی گفت: به فاصله یک ساعت از وقوع این سانحه رانندگی، در مسیر اهر – تبریز نیز یک مورد برخورد پراید با وانت پیکان به سامانه ۱۱۵ گزارش شد که در این سانحه رانندگی نیز یک مرد ۴۵ ساله جان باخت.

حسینقلی‌زاده همچنین با اشاره به برخورد دو دستگاه موتورسیکلت در جاده ملکان روستای “تازه کند” در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شب گذشته، گفت: این سانحه رانندگی نیز سه مصدوم برجای گذاشت.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی نیز در گفت و گو با ایسنا، نقص فنی لاستیک پیکان را علت تصادف محور کیلومتر ۲۵ جاده کلیبر – اهر عنوان کرد.

سرهنگ جواد ناموران گفت: طبق بررسی های عوامل پلیس راه، انحراف به چپ پراید علت تصادف محور اهر – تبریز و در سانحه برخورد دو موتور سیکلت نیز انحراف به چپ یکی از موتورسیکلت‌ها، علت سانحه گزارش شده است.