دانشجویان و دانش آموزان خشمگین مدارس وکالج های عمومی کانتی پرنس جورج در مریلند به وعده ناهار مدرسه در حالی شکایت کردند که غذای آنان کپک زده و فاسد یا نپخته بود. آنان عکس های گرفته شده از غذاهای فاسد و مسسم یا نپخته را به منظور رسیدگی هر چه زودتر مسوولین بهداشت در شبکه […]

دانشجویان و دانش آموزان خشمگین مدارس وکالج های عمومی کانتی پرنس جورج در مریلند به وعده ناهار مدرسه در حالی شکایت کردند که غذای آنان کپک زده و فاسد یا نپخته بود.

آنان عکس های گرفته شده از غذاهای فاسد و مسسم یا نپخته را به منظور رسیدگی هر چه زودتر مسوولین بهداشت در شبکه های اجتماعی  منتشر کردند که منجر به رسانه ای شدن آن شد.

۱ ۲این عکس ها نفرت انگیز از مواد غذایی که پدیده ای نو در سینی ناهار دانش آموزان و دانشجویان است بیان بی اهمیت بودن سلامت دانش آموزان و دانشجویان این منطقه است.

۳

ارائه مواد غذای فاسد تنها شامل وعده ناهاری این محصلین معترض نمیشود بلکه انواع نوشیدنی ها را هم به دلیل تاریخ گذشته بودن نیزشامل می شود.

۴یک سخنگوی مدرسه در بیانیه ای به FOX 5 نوشت و گفت تصاویر منتشر شده در رسانه های اجتماعی ناشی از شیطنت چند دانش آموز است .

۵وی درادامه این بیانیه گفت، ارائه وعده های غذایی سالم و مغذی برای همه دانش آموزان یک عامل کمک به پیشرفت تحصیلی وارتقائ دانش جامعه است و این ناحیه در انجام این کار برای بیش از ۱۲۹۰۰۰ دانش آموزان هر روز به خود می بالد.

۶اما خبر های ارسال شده از گوشه کنار حاکی از موضوع دیگری است.طبق اخرین امار اعلام شده از یکی از بیمارستان های این منطقه روزانه به طور متوسط ۱۵ دختر وپسر متحصل را به دلیل مسمومیت غذایی تحت درمان قرار میدهند.

۷اداره بهداشت مریلند به منظور روشن شدن هر چه زودتر وضعیت غذایی محصلین تیم های کارشناس ویژه را به مدارس و کالج ها فرستاده است.

۸ ۹ ۱۱ ۱۰منبع:باشگاه خبرنگاران