بازداشت «گدای» ثروتمند در بناب / خانه و خودرو صفر کم بود!
بازداشت «گدای» ثروتمند در بناب / خانه و خودرو صفر کم بود!

ولی‌الله فرج‌اللهی ظهر امروز در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در جلسه شورای ترافیک شهرستان بناب کاهش سوانح رانندگی، افزایش ایمنی و تسهیل در امور ترافیکی را نیازمند تلاش و عزم همگانی و از همه مهم‌تر بکارگیری ساز و کار مدیریتی دانست و اظهار داشت: اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک در کوتاه‌ترین زمان ممکن نشان […]

۱۳۹۴۰۱۱۸۰۰۰۸۱۰_PhotoAولی‌الله فرج‌اللهی ظهر امروز در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در جلسه شورای ترافیک شهرستان بناب کاهش سوانح رانندگی، افزایش ایمنی و تسهیل در امور ترافیکی را نیازمند تلاش و عزم همگانی و از همه مهم‌تر بکارگیری ساز و کار مدیریتی دانست و اظهار داشت: اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک در کوتاه‌ترین زمان ممکن نشان از فعالیت اعضای آن شورا است که این مهم زمینه را برای کاهش تصادفات و تلفات فراهم می‌سازد.

رئیس شورای ترافیک شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد شهرداری و پلیس راهور شهرستان به خاطر اجرای مصوبات جلسه قبلی این شورا، از اقدامات عوامل شهرداری بناب در زمینه جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر تقدیر و تشکر کرد و از مردم خواست هیچگونه کمک مالی به اینگونه افراد نکنند.

فرج‌اللهی افزود: در بررسی‌هایی که از یکی از این متکدیان و وضعیت وی بدست آمد، مشخص شد که نامبرده دارای یک ساختمان دو طبقه و یک دستگاه خودرو پراید صفر کیلومتر است و در پوشش متکدی از مردم پول جمع آوری و در موقع برگشت به محل سکونت خود با تعویض لباس‌ها ظاهر خود را تغییر می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه همزمان با بازگشایی مدارس بیش از ۲۴ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در بناب به مدرسه خواهند رفت، بر لزوم سرویس‌دهی مطلوب ایاب و ذهاب دانش‌آموزان و دانشجویان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید تأکید کرد و گفت: لازم است با برنامه‌ریزی دقیق و مؤثر خدمات مطلوب به این افراد ارائه شود.

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از تأخیر در اجرای پروژه پل روگذر میدان معلم بناب تصریح کرد: تأخیر در تکمیل این پروژه مردم و مسئولان شهرستان را کلافه کرده است.

تردد روزانه ۸۰ هزار دستگاه خودرو سبک و سنگین در مسیر بناب – ملکان

فرماندار بناب به تردد روزانه بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودرو سبک و سنگین در مسیر بناب – ملکان نیز اشاره و اظهار داشت: با توجه به آغاز سال تحصیلی مدارس و مراکز آموزش عالی شاهد افزایش حجم ترافیک در این محدوده خواهیم بود که امیدواریم مسئولان وزارت راه و شهرسازی در تکمیل این پروژه تسریع کنند.

شهردار بناب نیز در این جلسه گفت: زیباسازی محیط مدارس یکی از دغدغه‌های شهرداری است و ما این طرح را از نیمه دوم شهریور در برخی مدارس این شهرستان آغاز کرده‌ایم.

مقصود کفشنوچی با بیان اینکه مشکل مالی شهرداری بناب در شرایط بحران اندر بحران است؛ گفت: با ادامه این روند شهرداری بناب در آخر ماه نیز قادر به پرداخت حقوق پرسنل خود در این ماه نخواهد بود.

در ادامه جلسه در خصوص طرح‌هایی همچون هماهنگی دستگاه‌های خدمات رسان بابت تسهیل در امور ترافیکی شهر همزمان با آغاز فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، احیای خط کشی‌های داخل شهر، نصب چراغ‌ها و علائم هشدار دهنده بحث و بررسی شد و هر یک از حاضران با اشاره به دغدغه‌های موجود به ارائه راهکارهایی در زمینه مشکلات ترافیکی شهرستان پرداختند.