به زودی در مورد فوتبال و فوتسال افشاگری می‌کنم
به زودی در مورد فوتبال و فوتسال افشاگری می‌کنم

به گزارش اویاقلیق به نقل از سایت باشگاه دبیری تبریز، افشین دبیری اظهار داشت: با توجه به تمرینات منظمی که در طول هفته پیش برگزار کرده بودیم شاهد بازی خوبی برابر کاشی نیلو بوده و ۳ امتیاز شیرین خارج از خانه را به دست آوردیم. وی گفت: تیم اصفهانی با انگیزه بالایی برابر ما قرار […]

۱۳۹۳۱۱۱۱۰۰۰۱۶۶_PhotoAبه گزارش اویاقلیق به نقل از سایت باشگاه دبیری تبریز، افشین دبیری اظهار داشت: با توجه به تمرینات منظمی که در طول هفته پیش برگزار کرده بودیم شاهد بازی خوبی برابر کاشی نیلو بوده و ۳ امتیاز شیرین خارج از خانه را به دست آوردیم.

وی گفت: تیم اصفهانی با انگیزه بالایی برابر ما قرار گرفته بود، اما بازیکنان تیم دبیری توانستند بر میزبان خود پیروز شده و از لحاظ روحی روانی برای بازی حساس این هفته مقابل حفاری آماده شوند.

دبیری افزود: این هفته نیز تیم دبیری تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته و از سوی کادر مربیان نیز تیم حفاری خوزستان را آنالیز کرده و امیدوارم برای دومین هفته متوالی ۳ امتیاز بازی خارج از خانه را کسب کنیم.

گزارش کذب به محرومیت فرزین دبیری منجر شد

رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز در مورد احکام صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور عنوان کرد: مسائل پیش آمده در فصل گذشته و مشکلاتی که به صورت مغرضانه برای تیم دبیری ایجاد می‌کنند و به جای حمایت از سرمایه‌گذاران در فوتسال، شاهد هستیم بیشترین تلاش برای دلسردی بخش خصوصی در فوتسال صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: بازی تیم‌های دبیری تبریز با تاسیسات دریایی تهران کوچک‌ترین حاشیه‌ای نداشت و با گزارش‌های نادرست و مغرضانه نماینده که باید امین فدراسیون باشد، سبب محرومیت فرزین دبیری شده و کمیته انضباطی بدون بررسی مسائل این بازی و تنها استناد به این گزارش دروغین و کذب، رای به محرومیت فرزین دبیری کرده و با صدور احکامی به درآمد سازی فدراسیون فوتبال کمک کرد.

مدیر عامل سابق باشگاه دبیری تبریز تصریح کرد: تاسف اینجانب برای این است که مزد زحمات شبانه روزی ما برای توسعه و ارتقای فوتسال و فوتبال کشور با حکم‌های یک طرفه و یک جانبه و بدون بررسی و تحقیق و ظلم‌های بی‌حد و حصر به این باشگاه که بخشی در قالب قضاوت‌های مغرضانه داوری همانند سال‌های گذشته علیه تیم فوتسال این باشگاه است، را می‌دهند.

حقایق را به گوش مدیران وزارت ورزش خواهم رساند

افشین دبیری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از نامه نگاری‌های متعدد خود در سال‌های گذشته به فدراسیون فوتبال و مسئولان مربوطه راه به جایی نبردیم به ناچار تلاش خواهم کرد از طریق وزارت ورزش جلوی نابسامانی‌های و ضعف‌های مدیریتی این رشته ایستادگی کرده و حقایق تلخ صورت گرفته در فوتسال را به گوش مدیران وزارت ورزش برسانم.

یکی از دو مالک باشگاه دبیری تبریز یادآور شد: برخلاف نظرات برادرم دکتر شهرام دبیری، معتقد هستم که حق گرفتنی است و نه دادنی و تا آخرین لحظه و فعالیت ورزشی‌ام در هر جایگاه و مقامی باشم مقابل ظلم‌ها و مافیای فوتسال سرخم نکرده و تاوان این قضیه را هر حکمی باشد را به جان می‌خرم.

دبیری افزود: مسائل پنهانی از فوتبال و فوتسال کشور را در سینه دارم که در زمان لازم اتفاقات پشت پرده این رشته را برای روشن کردن افکار عمومی بیان خواهم کرد.