تونی: این تراکتور خیلی کار دارد
تونی: این تراکتور خیلی کار دارد

تونی اولیویرا در ابتدای کنفرانس گفت: پارسال به کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی نرسیدم ولی الان برای صحبت کردن کاملا آماده هستم. او در ادامه در مورد این دیدار می‌ گوید: از قبل هم می‌ دانستیم بازی سختی مقابل تیم بزرگ سپاهان داریم، سپاهانی ها فصل را با قدرت شروع کردند و با قدرت جلو […]

imagesتونی اولیویرا در ابتدای کنفرانس گفت: پارسال به کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی نرسیدم ولی الان برای صحبت کردن کاملا آماده هستم.
او در ادامه در مورد این دیدار می‌ گوید: از قبل هم می‌ دانستیم بازی سختی مقابل تیم بزرگ سپاهان داریم، سپاهانی ها فصل را با قدرت شروع کردند و با قدرت جلو می‌ روند. من فکر می‌ کنم تراکتور بازی را خوب شروع کرد اما اواسط نیمه اول کنترل بازی را از دست دادیم و در نیمه دوم سپاهان بازی را در دست گرفت. ما با ضدحمله و حملاتی که داشتیم توانستیم موقعیت های خطرناکی را در ۹۰ دقیقه ای که گذشت خلق کنیم.
سرمربی سرخپوشان تبریز در مورد خطای مشکوک به پنالتی ادامه داد: در مورد خطایی که روی مهرداد صورت گرفت، نظر دقیقی نمی‌ توانم بدهم و بگویم آن صحنه پنالتی بوده یا نبوده.
تونی در ادامه گفت: جا دارد که با آقای فرکی به خاطر خدمتی که به فوتبال کرده تبریک بگویم و از او تشکر کنم.
وی در مورد شرایط تراکتورسازی گفت: سپاهان از فصل گذشته ۸ بازیکنش را در اختیار داشت اما تنها ۲ بازیکن از فصل گذشته در ترکیب تراکتورسازی بازی می‌ کرد، یعنی ایران‌پوریان و سعید آقایی. به همین دلیل سپاهانی ها چشم بسته یکدیگر را پیدا می‌ کنند اما بازیکنان ما نه و شاگردانم آنطور که می‌ خواهیم نیستند.
وی در ادامه گفت: با بازیکنانم پیش از این دیدار از نظر روحی و روانی صحبت کرده بودیم تا به خودشان بیایند و اعتماد داشته باشند اما هنوز از چیزی که انتظار داریم و می خواهیم فاصله داریم و خیلی کار داریم.
اولیویرا در مورد نتیجه به دست آمده نیز گفت: به هر حال من انتظارات بیشتری داشتم و این را به خاطر این می گویم که تمرینات مناسبی بود که انجام داده بودیم و البته نتوانستند در این بازی نظرم را جلب کنند البته بازی شان با توجه به اینکه متفاوت به قبل بازی می کردند قابل تقدیر است.
سرمربی پرتغالی تراکتورسازی با انتقاد از زمین فولادشهر گفت: اجازه بدهید کمی در مورد زمین بازی حرف بزنم و باید بگویم این اصلا منصفانه نبود که در این زمین بازی کنیم و این زمین حتی از زمین ما بدتر بود.
وی در ادامه رو به خبرنگاران حاضر در سالن نشست خبری گفت: لازم است نکته ای را بگویم. من فصل گذشته به نشست خبری نیامدم و این مساله ناراحتی شما را در پی داشت و اما اکنون این قول را می دهم اگر ساعت ۱۲ شب هم به اصفهان برسم در این نشست حاضر خواهم شد.
تونی اولیویرا در پایان با تمجید از سپاهان و اصفهان گفت: سپاهان و تراکتورسازی هر دو باشگاه های بزرگی هستند که هیچگاه همدیگر را فراموش نخواهند کرد و البته درباره اصفهان هم باید بگویم که یک شهر تاریخی بزرگ، زیبا و البته مشهور است. (در این لحظه تمام خبرنگاران حاضر در سالن با برخواستن از جای خود سرمربی خارجی تراکتورسازی را مورد تشویق قرار دادند.)