(تصاویر) زن فلسطینی زیر لگد زن اسرائیلی
(تصاویر) زن فلسطینی زیر لگد زن اسرائیلی

نظامیان رژیم صهیونیستی به فرماندهی «اوری آریئل» وزیر کشاورزی تندوری این رژیم روز گذشته یکشنبه همزمان با حلول سال جدید عبری نیز به نمازگزاران فلسطینی حمله و ده‌ها تن از آنها را بازداشت و روانه زندان کردند. نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به مسجد الاقصی شلیک گاز اشک آور به معتکفان و نمازگزاران فلسطینی در مسجد […]

نظامیان رژیم صهیونیستی به فرماندهی «اوری آریئل» وزیر کشاورزی تندوری این رژیم روز گذشته یکشنبه همزمان با حلول سال جدید عبری نیز به نمازگزاران فلسطینی حمله و ده‌ها تن از آنها را بازداشت و روانه زندان کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به مسجد الاقصی شلیک گاز اشک آور به معتکفان و نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی حمله و شماری از آنها را دستگیر کردند. برخی منابع از زخمی شدن ۱۰۰ فلسطینی و مجروح شدن پنج نمازگزار در این حمله خبر می‌دهند. در همین حال خبرگزاری آندلس عکسی از حمله سرباز زن اسرائیلی به یک زن فلسطینی در جریان این درگیری ها منتشر کرد که به سرعت در رسانه‌های خارجی بازتاب یافت. در این عکس زن نظامی در حالی که با لگد به معترض فلسطینی ضربه می‌زند روسری او را می‌کشد. دیگر عکس ها نشان می دهد این زن در اثر این حمله مجروح می‌شود و توسط فلسطینی ها از محل دور می‌شود.
۱۵۱۰۲_۲۶۶ ۱۵۱۰۳_۷۸۴ ۱۵۱۰۴_۸۰۴ ۱۵۱۰۵_۱۷۸ ۱۵۱۰۶_۹۳۰ ۱۵۱۰۷_۵۴۴ ۱۵۱۰۸_۲۶۹ ۱۵۱۰۹_۶۷۴ ۱۵۱۱۰_۸۵۸ ۱۵۱۱۱_۴۵۴